Ik wens jullie allemaal een heleboel liefde en kracht toe om dit samen als familie aan te kunnen en te verwerken, heel veel sterkte en kracht gewenst
Jeetje er komt wel steeds meer bij wat erg zeg en zo jong. Heel veel sterkte voor haar, jouw en de familie.
Echt afschuwelijk, zo jong nog, een heel leven voor je....... en dan opeens dit. Echt onbegrijpelijk. Veel sterkte.
Wat een vreselijk bericht zeg helaas weet ik hoe het is om familie te hebben met die K ziekte, ben al veel fam er aan kwijtgeraakt, 2broers en 1 zus van mijn vader zelfs binnen 5 maanden! Momenteel is mijn moeder herstellende van een reeks bestralingen, is niet leuk heel erg veel stekte!
Lees net je verhaal, met tranen in mijn ogen.. Heel veel sterkte voor jou en en familie. Liefs Devana
Meid wat een verhaal. Een hele dikke knuffel! En heel veel sterkte voor je vriend en zijn familie en natuurlijk voor zijn zusje zelf!
Jeetje meid En dan met zo'n leeftijd. Ze zeggen wel eens dat ziekte niet discrimineert. Zo wordt dat maar weer eens erg pijnlijk duidelijk. Heel veel sterkte voor iedereen
Ik lees net je verhaal en ik ben er gewoon stil van en dat gebeurt niet gauw. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe en ik hoop dat de chemo aan zal slaan. dikke knuf saskia