wat een akelig nieuws, je zult je wel rotgeschrokken zijn. ik hoop voor jou en je familie dat er snel beter nieuws volgt! weet verder even niet wat ik moet zeggen, maar ik wil je heeel veel sterkte wensen. zal een kaarsje voor jullie branden. take care! virtuele knuffel.
bedankt voor de onwijs lieve berichten.... Helaas gaat het niet zo goed met me schoonzusje, ze ligt sinds Zondag in het NKI-AVL ziekenhuis, wegens erg veel pijn in buik en rug. Ze heeft maandag haar eerste chemo gehad, en we hebben vandaag heel erg slecht nieuws gekregen, aan de bloedwaardes is te zien dat de chemo waarschijnlijk niet aangeslagen is.... We gaan elke dag heen, en blijven er ook de hele dag, ze heeft heel erg veel pijn, en krijgt behoorlijk wat pijnmedicatie.... hier wordt ze erg suf van en is nauwelijks aanspreekbaar omdat ze telkens in slaap valt.... De internist heeft ons laten weten dat ze niets meer voor mijn schoonzusje kunnen beteken, en ze geven haar nog 3 weken, want dan zal de volgende chemo komen... mocht ze dat halen dan krijgt ze die chemo en kijken ze wat er verder gaat gebeuren. Ook is haar kalium waarde in haar bloed veel te hoog, wat een hartstilstand tot gevolg kan hebben, ook hiervoor krijgt ze weer ontzettend veel medicijnen voor. Zelf is ze ontzettend sterk, en ze zegt alleen maar we gaan ervoor! ik wil nog niet dood. Wij zitten verdomme te janken en zij is zo positief als wat... Echt een onwijse kanjer! ben ontzettend trots op der, ondanks dat ze zoveel pijn heeft gaat ze toch door!
Mijn God wat erg! Wat gaat het snel ook, zeg. Geven ze haar nog maar 3 weken? En als ze dat haalt, gaan ze haar bestralen? Maakt ze uberhaupt wel kans dan, als er zoveel is uitgezaaid? Ik kan me geen voorstelling maken van hoe je je nu voelt. En je vriend natuurlijk. En het ziekteverloop van zijn zusje en de erfelijkheidsfactor... Ik wens jullie veel sterkte en kracht en hopelijk nog wat heldere momenten met je schoonzusje.. Heel erg...
nee helaas helpt bestraling niet, omdat de melanoom door haar hele lichaam zit, met name in haar lever en in haar darmen. Hierbij praten we over een stuk of 20 tumoren. De kans die ze haar gegeven hebben is 15% De chemo die ze heeft gehad is de lichtste die er is, hier wordt ze ook niet kaal van of misselijk (alhoewel ze dat wel telkens is) Ze kunnen haar geen zwaardere chemo geven omdat dit de enigste is die er tegen werkt. Het is allemaal duimen draaien en hopen dat die lever goed zijn werk doet, alleen hoe het er nu uitziet, geeft de lever het waarschijnlijk op.... Er zijn absoluut geen woorden voor hoe wij ons nu voelen, 4 weken terug zat ze nog bij me in de achtertuin te bbqen en vrolijk en alles, en nu is het een klein hoopje dat in een groot ziekenhuis ligt met overal slangetjes en pleisters. Het is verschrikkelijk.... ik wist niet dat een mens tegen zoveel verdriet kan, als dat wij nu hebben. Het is allemaal ontzettend snel gegaan, het lijkt wel een trein dat even zonder pardon over je heen walst, een molen waar je in terecht komt, en hoeveel rondjes je ook draait je komt er niet uit...
Helaas weet ik hoe snel het allemaal kan gaan. Ik wens jullie ook heel veel sterkte toe. De kracht om door te gaan, en positief te blijven in de bijzijn van je schoonzusje. Ook heel goed voor elkaar zorgen, en praat er samen over meid. Ook heel erg belangrijk voor je partner om zijn gevoelens te uiten. Nogmaals heel veel sterkte! Dikke knuf!
Ook wij willen jou en je familie kracht, positiviteit en licht wensen, dat zijn dingen die je nodig hebt nu. Pijn is niet uit te drukken in woorden. Verdriet kan TE intens zijn voor een mens. Of je schoonzusje het wint van kanker al dan niet, blijf geloven in haar. liefs en een dikke knuffel Joeja
Ik weet niet wat ik moet zeggen... wat erg! Ik wens jou, je schoonzusje en je familie alle kracht en sterkte toe voor de komende tijd. *hug*
Wat vreselijk! Zo jong en dan overkomt haar zoiets. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen in deze vreselijk zware tijd. Ik hoop zo op een wonder voor haar! En jullie! Hele dikke knuffel van mij!
Heel veel sterkte met je schoonzusje en je vriend. Ik hoop dat het met de chemo's goed gaat. sterkte voor jullie allemaal. liefs loesmari
Ook helaas ik weet wat voor rot ziekte dat is Meid van zulke berichten krijg ik geen woord om te zeggen. Ik wil jullie heel heel heel maar dan ook heel veel succes wensen en hopen dat het goed komt. Knuf en veel liefs
Lees net het hele verhaal. Zit hier echt met de tranen in mijn ogen. Wil jullie heel veel succes en sterkte wensen. Hele dikke knuffel
Ik word er zo ontzettend naar van! Steeds meer jonge mensen worden getroffen door deze vreselijke ziekte. Er is werkelijk overal wel iemand met kanker (trouwens wat een rotwoord is het eigenlijk... ) Zoek zoveel mogelijk steun bij elkaar, bundel jullie positiviteit en overlaad haar met jullie liefde. Meer kunnen jullie niet doen. Het is zo oneerlijk meis! Ik wilde dat ik jullie verdriet wat kon verlichten, maar dat kan ik helaas niet.
tja wat kan ik hier nog over zeggen.... ook ik wens jullie heel veel sterkte en moed toe. laten we met zijn allen duimen en hopen dat de chemo aanslaat. liefs mamajojo
helaas, is de chemo kuur niet aangeslagen. Ik typ dit vanuit het NKI-AVL met pijn in mijn hart, mijn schoonzusje gaat het opgeven haar ademhaling is sinds gisteren ernstig verlechterd, de verpleging had verwacht dat het vanacht al gebeurd zou zijn, maar dat was niet het geval. Wij hebben vanacht in het ziekenhuis geslapen, en zijn er vandaag ook weer de hele dag. De behandelingen zijn gestopt, ze krijgt in principe geen medicijnen meer, alleen nog morfine omdat ze anders te veel pijn heeft. Het doet ontzettend zeer om haar zo te zien, ze is heel erg suf, maar wil nog van alles doen wat ze niet meer kan. Het is op het moment afwachten wanneer haar sterke hart ermee stopt.....