Ik leef heel erg met jullie mee. Ik heb het zelf vorig jaar helaas ook van te dichtbij mee moeten maken. Mijn moeder is 5 juli 2007 ook aan deze rotziekte overleden ook in hele korte tijd. Dat is al bijna weer een jaar geleden, maar het lijkt wel de dag van gisteren. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Naja
Enorm veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd! Ik zal direct een kaarsje voor haar aansteken. Liefs, Josien
Ik lees dit topic nu pas. Wat vreselijk zeg voor haar. Zo ontzettend jong en wat gaat het vreselijk snel de verkeerde kant op. Ik wens jullie heel veel sterkte!
Vandaag om 16:05 uur is mijn lieve schoonzus Lize overleden aan de gevolgen van een melanoom. Binnen 4 weken tijd heeft ze de strijd op moeten geven. Dit slaat in als een bom, voor haar geen pijn meer, niet meer te hoeven knokken, eindelijk rust voor deze vechter. Onze kanjer! Lize rust zacht en we zullen je vreselijk missen!
Pffff... wat een vreselijk nieuws meid! Ik wens jou en de rest van de familie enorm veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat jullie de steun bij elkaar vinden. Ik denk aan jullie! Liefs, Josien
Jee wat erg....en wat is het toch snel gegaan.... Kan me voorstellen dat jullie nog niet van de eerste schrik waren bekomen en dan opeens dit... Heel veel sterkte en kracht voor jullie in deze verschrikkelijk periode ook voor de rest van de familie en haar vrienden. Ben er echt stil van.......
Pfft... woorden schieten even tekort. Gecondoleerd, ik wens jou en je familie heel veel sterkte voor de komende moeilijke tijd... *hug* Lia
soooo hier kan ik zoo boos om worden he! 22 jaar en dan dit! datmoet gewoon wegniet mogen. ik wens jullie heel veel sterkte toe. ik denk aan jullie!
Met tranen in mijn ogen..... Gecondoleerd en nogmaals heel veel sterkte voor de komende periode. Naja
Kippevel en traantjes hier Wat vreselijk. In zo'n korte tijd... jeetje dat is toch gewoon niet te bevatten. Zo jong nog, een heel leven voor zich Heel veel sterkte voor jouw en je partner, familie, vrienden, enz. Liefs Otje
sow he! wat is het ontzettend snel gegaan zeg! ik heb er geen woorden voor. Het leven is soms zo verschrikkelijk wreed. Ik wens jouw en al haar dierbaren ontzettend veel kracht om dit te kunnen verwerken. Als het al te verwerken is....