Vrouw wisselt sperma in kliniek en wordt zwanger van minnaar https://www.telegraaf.nl/c/2511637/ tja wat zal ik zeggen
Wij moesten het in het ziekenhuis produceren en mijn man moest het zelf in een kluisje doen. 100x zijn legitimatie gecheckt. Dus bij ons was het niet gelukt op die manier. Ik maakte wel eens grapjes met mijn man erover. Ook omdat ze bij de terugplaatsing 3x vragen:"U bent mevrouw Fennec met geboortedatum xxx?" . Ik had de laatste keer zo'n zin om als die laborant met die spuit tussen mijn benen klaar stond, assistent met echo op mijn buik en gyn met eendenbek en ze weer vragen:"U bent mevrouw Fennec?" Verbaasd te zeggen:"Nee? Ik ben mevrouw de Vries??" Maar even serieus: wat bezielt die vrouw? Als je zo graag een kind van je minaar wilt, dan ga je toch weg bij je man??
Ja ik snap het ook wel. Het heeft nogal grote gevolgen als het mis gaat. Ik vind het supergoed dat het Zo gedaan wordt.
Oh zeker. Het werkt alleen op mijn lachspieren, dat ze het zo vaak vragen. Ik bedoelde niet dat het onnodig was hoor.
Oh nee maar bedoelde het ook niet als kritiek ofzo. Haha. Wilde alleen maar zeggen dat ik het heel goed vind dat het zo wordt gedaan
Ik vraag me alleen maar af: “hoe dan” Kan me overigens niet voorstellen dat dit in Nederland kan gebeuren of kan plaatsvinden, gezien alle controles bij de diverse behandelingen.
Bij de IUI mocht ik het potje naar het lab brengen als ik maar de legitimatie van mijn man meenam. Dus met de IUI had ik ditzelfde grapje kunnen uithalen als ik dat zou willen.
Oh Haha ja dan wel natuurlijk maar dan heb je het nog steeds niet over 2 potjes toch? En dat kan alleen wanneer je binnen de gestelde tijd het in kunt leveren, dat was hier namelijk altijd een dingetje, met een beetje vertraging zouden we dat niet halen en die kans is groot tijdens de ochtendspits Overigens alle keren nooit een vrouw alleen zo’n potje zien brengen, wel mannen alleen of mannen met vrouw.
Ja dat begreep ik er ook uit. Maar ook dan vraag ik me af hoe kan ze die potjes dan hebben ingeleverd, voorafgaand daaraan heb je de punctie gehad. Nou was hier de punctie en het lab in 2 verschillende zkh wat het anders maakt denk ik. Hier is de regel dat de man de eicellen weg brengt en daar produceert en inlevert, de vrouw mag mee mits daar na de punctie toe in staat zeg maar. Overigens geen idee hoe het verloopt als lab in hetzelfde zkh is maar lijkt mij dat het dan ook zo gebeurt toch?
Maar die minnaar had dus ook vruchtbaarheidsproblemen? Anders maak je daar toch gewoon een dopje mee.. acheelt je een boel ellende..