Geen onttrekkingsbloeding na stoppen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linana, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Zoals de titel al zegt heb ik na het stoppen van de pil nog geen enkele bloeding gehad.
    Geen druppel, geen veeg, geen bruin, rood, roze... Niks

Wel kramp gehad, paar dagen ook en verwachtte dus ook het ergste :p
    Ik ben inmiddels 1,5 week verder en zit er eigenlijk op te wachten... Want dan kan ik beginnen met bijhouden etc.
    Uiteraard al even een test gedaan en die was omo wit ;)

Ik heb wel stuggere/slijmerige afscheiding (sorry voor de info), maar misschien herkent iemand dit?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nee dat herken ik niet. Wat raar? Alsof je lijf je nu al begint te plagen zeg, wat gemeen!

3. Linana

Linana Niet meer actief

Ja leuk is dat hè ;)
    Zit echt een beetje te wachten op niks... Terwijl het voelt of het ieder moment kan losbarsten

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik wacht trouwens nu sinds 2-9 en nog steeds niks...

Niemand anders ervaring hiermee:(:(

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Persoonlijk geen ervaring mee maar een vriendin van mij had dit ook en die bleek Pcos te hebben.

6. Linana

Linana Niet meer actief

En dat kan zomaar optreden?
    De vorige keer was ik namelijk in ronde 1 zwanger en was mijn exact volgens het boekje :D

7. Linana

Linana Niet meer actief

Voor ik aan de pil begon was mijn cyclus trouwens ook regelmatig; elke maand netjes ongesteld geweest met alle drama die erbij hoorde.
    Dat is destijds ook de reden geweest om met de pil te beginnen... Te zware menstruatie

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Of het zomaar kan optreden weet ik eigenlijk niet. Hoe is jou gewicht?
    Het kan ook bij het ontpillen horen dat het iets later komt.

9. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb net even de kenmerken bekeken die bij pcos horen en het enige wat aansluit is "overgewicht"
    Voor ik met de pil begon was mijn cyclus normaal, geen overbeharing, geen acne, etc...
    Het is een syndroom, dus minder erg of erger worden kan, maar verdwijnen niet... Ik ga er dus maar niet vanuit dat ik dat heb, maar aan het ontpillen ben. Sowieso is een uitblijvende menstruatie een kenmerk, maar die heb ik voorheen altijd gewoon gehad.

Ik heb even gekeken hoe dat de vorige keer ging en blijkbaar heeft het toen 3,5 week geduurd voor ik een menstruatie had na het stoppen van de pil, ook zonder een onttrekkingsbloeding te hebben gehad :D

10. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dus ook...heb vorige week vrijdag mijn laatste pil genomen en nog niks van een bloeding gehad...wel krampen en iedere keer denk nu zal het wel zover zijn, maar geen bloed te bekennen. Had de laaste paar weken wel last van doorbraakbloedingen...vind het maar raar allemaal!

11. Linana

Linana Niet meer actief

Raar is dat! En ondertussen maar rondlopen met maandverband/tampons, just in case ;)
    Het komt wel denk ik, alleen niet op het moment dat wij verwachten.

Welke pil gebruikte jij?

12. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte Cerazette ivm de borstvoeding destijds.

Deel Deze Pagina