Ik ben vandaag voor mijn eerste echo naar de verloskundige geweest. Volgens de berekeningen moet ik 8 weken en 2 dagen zwanger zijn. Met de uitwendige echo kon ze mijn baarmoeder niet goed vinden omdat er veel lucht in mijn buik zat. Toen met de inwendige echo. Ze zag meteen de baarmoeder waar ook netjes een vruchtje in zit. Alleen zag ze geen hartje kloppen. Ook zei ze dat het na verhoudign ook wel een heel klein vruchtje is ten opzichte van het zwarte gedeelte wat je ziet, dat was ongeveer 3.5 *1.5 cm en het vruchtje dus een stuk kleiner. Ze zei dat we rekening moesten houden dat het echt niet goed zit met een percentage van 80/90% maar nog wel hoop moeten blijven houden voor het overige percentage. Ze zei ook dat ze het ook zou zeggen als we helemaal geen hoop zouden moeten hebben. A.s maandag weer een echo. Wat zijn de ervarignen van een deskundige hierin.....????
Hoi, De enige mogelijkheid dat het nog wel goed zou kunnen zitten, is dat je dan veel minder ver zwanger bent dan je had gedacht. Als je zeker weet dat het niet later geweest kan zijn, dan is de kans dat het wel goed zit klein. Je kan bij 6 weken al een hartje zien, dus dan zou er een verschil moeten zijn van meer dan twee weken, denk je dat dat kan? Groeten Evelien
Die kans is heel klein. Heb twee weken later ook wel gemeenschap gehad met mijn man maar een aantal dagen later had ik al een positieve zwangerschapstest.....