Ik heb totaal geen ervaring met eczeem ofzo. Ken ook geen kindjes die dit hebben. Maar ik ben erg benieuwd wat de vlekken in Vince zijn gezicht nou zijn. Het zit ook op zijn achterhoofd en sinds vandaag ook in1 elleboog. De huid eromheen is nu vrij rustig maar kan soms ook echt vuurrood zijn. Ik voeg even een paar foto's toe.
Andere kant van het gezicht. (ik zie trouwens net dat het op de kleine foto's niet echt heel duidelijk is).
Ja dat weet ik dus niet. Op en om zijn oogleden zitten rode vlekken, zonder bultjes ofzo. Op zijn wangen zijn wel bultjes maar ook rode vlekken, maar die zijn niet echt duidelijk zichtbaar. Ik heb de foto's net gemaakt en de plekken zijn nu erg rustig. Maar ik was gewoon benieuwd of iemand het herkende.
Voelt het ook ruw? Zou eczeem kunnen zijn. Heeft hij nog andere klachten? Zoals onrust, veel huilen, krampjes, spugen, etc?
Ja de plekken voelen ruw aan. Tussen zijn wenkbrauwen zit ook een plek met schilfers. Die zie je niet heel duidelijk maar is heel rug en als je er overheen wrijft laten de schilfers los dus dat doe ik maar niet meer. Op dit moment heeft hij niet heel veel klachten meer sinds hij op Friso Allergy Care zit maar dat is pas 1 week. Hij had veel last van overstrekken, fles weigeren, spugen (ook met nutriton), obstipatie (en dus veel krampen, hij had echt harde keutels in geel en soms groen en soms gewoon beide kleuren), veeeel huilen en onrustig. Vieze ogen, altijd een snotneus, en de rode vlekken rond zijn ogen zitten er al sinds hij een paar dagen oud was. Maar deze waren toen altijd vuurrood. Nu met deze voeding is het minder.