zelf met een lepel eten...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Merel69, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hoe oud waren jullie kindjes toen ze zelf met een lepeltje konden eten? Zonder al te veel rotzooi te maken om de eetplek heen :)

2. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    hier 1 v 16 mnd maar maakt er nog een enorme zooi van gr gerda

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja Merel dus ook. Ik probeer het elke keer weer, maar de lepeltjes gaan naar de grond, de lucht in, ze wil ons eten geven, maar er komt niks in haar mond.....

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij Justin gaat het nu vrij aardig. Nog wel wat geklieder maar t gaat al n heel stuk beter als een paar maanden gelee.

5. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    G is er nu steeds handiger in. Het gaat nu al een tijdje aardig. Het is nog een beetje een knoeiboeltje maar het valt me reuze mee..

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Jesper knoeit wel veel, maar er komt toch ook wel heel veel in zijn mondje terecht. Hij is dan ook wel een vreetzakje.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Een lepel? Wat is dat hoor ik Vigo nu denken... :)
    Vigo legt de lepel naast het bord neer, en stopt zijn eten met zijn handjes in zijn mond :)

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Dat ken ik ja.... Jelle heeft altijd een vorkje en zit daar driftig mee te pikken naar zijn eten... EN dat gaat er vreselijk naast natuurlijk, dus dan word meneer boos.... Dan krijgt dat vorkje een boze blik, word met daadkracht op de grond gesmeten en hij eet lekker met zijn handen verder... :)

Jelle kan meestal wel goed met een vorkje of lepel eten als ik het op de lepel doe, maar hij heeft mij nog iets teveel de neiging om er als een bezetene mee te gaan zitten schudden.... Met als gevolg dat ik de noedels 2 meter hoog van de keukenkastjes af mag peuteren... :)

We oefenen nog even door, onder strenge begeleiding... :D :D

9. Hester

Hester Niet meer actief

De lepel gaat hier ook best wel vaak verkeerd om door het eten, maar ja, wat doe je ertegen? :-D
    Ik baal wel van die rommel, maar wil hem ook wel graag laten oefenen (nu 16 maanden oud).

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    inmiddels eet Nick redelijk goed met een lepel, maar nog steeds gaat er ook wel behoorlijk wat naast hoor. helpen is hier voortaan uit den boze, dus ik ben erg blij met mijn plastic slabben. Overigens is hier de tijd dat hij alles op de grond gooit wel grotendeels voorbij...hoewel soms in zijn boosheid zijn hele bord gaat...

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame is nu 2 en toen ze 22 maand was kon ze zelf eten met lepen zonder dat er wat af viel selfs met soep ging het goed

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier eet Joris al redelijk goed met de lepel, ene dag met heel weinig knoeien en andere dag onwijs veel knoeien. Wel eet hij met een vork beter als met lepel. Hij eet dus maar zelden met een lepel... Ja soep, maar gelukkig gaat dat ook redelijk (meestal dan haha)!

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Vanaf een jaar eet mijn zoon met een lepel, sinds kort gaat het redelijk goed, hij is nu 16 maanden.
    Het blijft een knoeiboel, maar gelukkig heb ik een houten vloer, dus doekje erover en schoon is het weer.
    Ook heb ik een slab met lange mouwen gekocht toen ik de pastasaus niet meer uit zijn kleertjes kreeg... :rolleyes:

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano eet al heel lang met een lepel, maar dat er daadwerkelijk eten in zijn mond eindigt was eigenlijk vandaag voor het eerst zijn hele toetje. ja soms kwam er wel eens een stukje in, maar nu was het heel beheerst scheppen en hup zijn mond in, en niks geknoeid. ik was apetrots! :D:D

Hij is 16,5 maand

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    vorkje gaat goed, lepel iets minder, die draait ie om voor hij hem in zijn mond heeft. vork ook , maar daar zit t aan geprikt, en met een lepel ligt alles er dan dus naast :-D ik gok dus dat ie rond de 2 wel redelijk netjes kan eten met lepel en vork :-D

Deel Deze Pagina