Hallo allemaal, Mijn zoontje is precies 24 maanden en sinds een paar daagjes loopt hij heel vreemd. Hij loopt 'stijf' zeg maar, net of hij zijn knieƫn niet meer buigt bij het lopen. Vandaag viel het me op dat hij zijn tenen ook naar binnen trekt bij het lopen. Normaal heeft hij dit nooit gedaan en loopt hij prima maar pas echt sinds een paar daagjes trekt hij dus zijn teentjes naar binnen. Ik heb zijn tenen en voeten nagekeken maar niks raars aan de hand. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik ben niet iemand die meteen naar de dokter gaat maar als dit blijft aanhouden ga ik maandag wel even naar de dokter. Groetjes Vanilia
Doet ie het niet omdat hij het grappig vindt? Mijn zoontje loopt ook wel eens expres gek. Kan hij makkelijk de hele dag volhouden...
Ik denk dat hij iets nieuws heeft ontdekt. Maak er eerst eens een spelletje van. Hoe loopt een muis? Een olifant? Zo kun je ontdekken of het ook echt een spelletje is. En anders zeg je, he ... je lijkt wel een pinquin, loop eens gewoon!
Dank je voor de reacties. LadyXochi, het duurt nu toch al een dag of 3. Dus hij houdt het wel lang vol. Het gekke is dat hij wel gewoon alles doet, dus spelen, vallen op de grond, gekke dingen. Hij heeft ook geen pijn of wat dan ook. Dus dat vind ik ook al zo raar. Mamavanmeisje, ik denk inderdaad ook dat hij iets 'nieuws' heeft ontdekt. Zo van kijk mij eens raar lopen. Misschien vind hij dat inderdaad wel grappig. Want als ik er iets van zeg dan snapt hij het wel en loopt hij eventjes gewoon. Ik denk dat ik morgen toch maar even naar de dokter ga. Ze kan dan zijn voeten even goed nakijken. Groetjes Vanilia