Mijn zoontje zweet enorm als hij in bed ligt. Hij heeft op dit moment een t-shirt en een korte broek aan in bed. Maar ligt wel onder de deken. Als ik ga slapen en bij hem kom kijken is zijn hele hoofd zeiknat!! Herkennen jullie dit?? Ik laat hem niet in zijn blootje liggen want dan word hij weer wakker van de kou. Zou het kunnen liggen aan de matras hoes?? Zo`n waterdichte? Die moet toch ademen?? En wat voor een kussen hebben jullie voor je kind??
Mijn zoontje heeft het ook snel warm. Hij slaapt nu nog steeds alleen in zijn onderbroek onder een lege dekbedhoes.
hier altijd pampertje met hemdje onder dekbed (zomer) en ook transpireren...met een pyjama oh dat gaat hier echt niet zelfs niet alleen onder een laken dan is ze echt letterlijk zeiknat als ik ga kijken snachts en in de ochtend zie ik een klein meisje nog in haar bed liggen omdat het zo nat is!!
hier t zelfde.....t-shirt en broekje....onder een deken....en zeiknat denk dat t toch aan t weer ligt....tis misschien nat weer...maar tis toch warm hoor... wij gebruiken een anti allergie kussen....een hele platte
mijn middelste heeft dat ook zijn hele leven al. ik kende het want mijn vader heeft het ook. en mijn broer loopt zomer en winter in shirts.
Hier ook een zweterd.... Hij draagt alleen een hempje en een lakenzakje maar z'n hoofd is helemaal doorweekt...
hier ook 1... ligt in zn onderbroek en laken zonder dekbed... in het begin ligt zn dekbed er los over maar halvewege de nacht ligt ie naast het bed. Niks aan te doen, heeft ie van zn papa, die is net zo
Demi ligt vaak nu in pamper met dun nachthempje of alleen onderbroek en dan onder de dekens uit (die schopt ze weg) en dan nog is haar hoofd en de plek waar haar hoofd ligt soms helemaal nat.
Heb je zelf wel eens op zo'n hoes gelegen? Ik vind het namelijk echt vreselijk en bovendien erg warm! Zelfs de molton die wij nu onder ons matrashoes hebben vind ik warm, maar we moeten wel; mijn man transpireert ook erg veel 's nachts. Zonder zo'n molton is het matras binnen mum van tijd helemaal verkleurd.
Hier ook een snelle zweter... Ze ligt nu in een t-shirt en korte broek ( pyama) en alleen een lakentje...en als ik ga kijken ligt ze er vaak op of heeft ze hem weggeduwd.
Ik heb ook een zweetert Hij heeft ook echt heel snel het zweet in zijn haartjes. Met slapen zweet hij ook altijd. Zomer, winter, maakt geen f*ck uit. Elke dag douchen, 2 x per week de lakens verschonen (soms vaker ) en een goede molton over het matras. Meer kan je er niet aan doen. Hij heeft het ook van zijn vader, die gaat al zweten als hij moet poepen.
momenteel alleen een hempje en onderbroekje + pamper en een dun dekbed, maar als het warm is alleen pamper en onderbroek en dan alleen het dekbedhoes over hem heen (zonder dekbed) Hier ook een warm kereltje....