Vroeg wakker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Daenerys, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hey dames,
    Sinds ik zwanger ben valt het mij vooral op dat ik vroeg wakker ben uit mezelf terwijl ik normaliter echt een uitslapen ben.
    Soms is het zo erg dat ik al om half 5 wakker ben. :$
    Herkent iemand dit? ;)

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja hier heb ik ook last van. Elke ochtend zit ik vroeg beneden terwijl ik dol ben op uitslapen.

3. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Had ik ook bij beide kindjes. In het begin rusteloosheid en daarna omdat ik mijn lig niet meer kon vinden met die dikke buik :pz
    Gefeliciteerd trouwens :)

4. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Dit is bij mij ook herkenbaar, uitslapen zit er niet meer in, 07.00u zit ik meestal al weer op mn bank. :p

Gefeliciteerd met je zwangerschap

5. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hier ook hetzelfde probleem.. En als ik dan wakker ben, moet ik eigenlijk ook meteen wat gaan eten anders word ik ook nog hartstikke misselijk..

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ja haha het is echt wel heel typisch voor me dat ik zo vroeg wakker ben. En het wakker worden en eten herken ik ook wel, mijnnmaag vraagt dan echt om eten terwijl ik nooit gelijk kan eten als ik net wakker ben, moet dan eerst ff bijkomen een uurtje maar heb er nu totaal geen problemen mee.
    Bedankt voor de felicitaties! Jullie ook gefeliciteerd!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dat komt en gaat met fasen. Vanaf 32 weken was me vent me zeer dankbaar. Iedere ochtend stond zijn ontbijt en lunch al klaar.

8. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook. En had het bij mijn eerste zwangerschap ook.

Maar zoals hierboven gezegd. Het komt en gaat. Op een gegeven moment kom je ook weer in een fase dat je echt moe bent, echt wilt uitslapen en dat ook nodig hebt.

9. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hier hetzelfde. word al een paar dagen rond 5 uur wakker, met een lege maag maar heb nergens trek in (dat duurt trouwens de hele dag). Ben dan wel moe maar kan dan moeilijk de slaap vatten :(;)

10. Bengel86

Bengel86 Lid

21 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook.
    Ben pas net zwanger en dacht dat je daar moe van werd maar ben steeds vet vroeg wakker en ben niet bepaald een ochtend mens

11. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

ik weet ook pas net dat ik zwanger ben en heb grote moeite met in slaap komen en werd vanmorgen na 6 uurtjes slaap alweer klaarwakker... heel fijn :-/

12. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Vanaf dag 1 dat ik zwanger ben voorheen kon ik lang uitslapen Nuis 9uur wakker laat, en hoe laat ik ook naar bed ga nog steeds vroeg wakker.

13. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Komt mij ook wel bekend voor, de eerste weken had ik het ook, beetje misschien van de spanning van omg ik ben zwanger! haha
    Moet eerlijk zeggen, later is de vermoeidheid toegeslagen, en euhm vandaag meer dan 10u geslapen en nog moe... Dus het kan nog veranderen hé...

14. elsinga1981

27 dec 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het meer dat ik überhaupt heel onrustig slaap, vaak wakker wordt, lang wakker lig en veel droom :(. Niet erg ideaal maar gelukkig heb ik nu even kerstvakantie. Daarom nu nog niet zoveel last van. Maar hopelijk verbetert het wel snel!

15. Didi78

Didi78 Actief lid

5 dec 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Heel herkenbaar.
    Ben vroeger wakker als normaal en ik slaap ook slecht.
    Zie bijna iedere nacht alle uren op de klok voorbij komen.

16. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Haha ben 26 weken tot 16 weken lag ik er al rond9 uur in en nog moe volgende dag als niemand me wakker maakt slaap ik zo tot 12 uur

Nu kan ik juist niet in slaap komen pas tegen 1 a 2 uur vreselijk volgende dag kan ik er niet uit komen

En heb nog 3 kids van 4,6,7. Nu in vakantie gaan ze vaak al na beneden kijken tv nemen een,broodje heerlijk kan ik nog ff liggen blijven

Alhoewel hun ook pas half 10 opstaan

17. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Haha echt een zwangerschap kwaaltje dus.
    Ik zie ook ieder uur op de klok voorbij komen en vervolgens gewoon om 8 uur weer klaar wakker te zijn.

18. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Op zich slaap ik redelijk goed Hoewel ik van die dagen heb zoals nu, dat ik om half vier (na vijf uurtjes slaap) waker lig. kan wel uren wakker liggen dan en hoe graag ik ook in slaap zou vallen, dat gebeurt vaak pas laat. Als ik dan wel in slaap val en na een uur ofzo weer op moet ben ik gebroken.

Deel Deze Pagina