vreselijk veel snoepen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door relin, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    het valt mij op dat ik echt vreselijk veel snoep! heerlijk hoor...maar het houd niet op... paaseitjes nu vooral....
    en heb weinig zin in fruit of andere gezonde dingen...

hebben jullie daar ook al last van zo vroeg in de zwangerschap of hebben jullie daar ook last van gehad?

ben morgen 8 weken zwanger en al 3 kilo aangekomen!
    echt een 'zwemband' aan het krijgen!

het ergste vind ik, op me werk weten ze het nog niet, maar ze zien me wel steeds vetter worden heb ik het gevoel!

ook ga ik al opletten met kleding zodat je me buik nog niet zo ziet!
    stom he?

Ben benieuwd of jullie dat ook hebben?

Liefs relin

2. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik ben ook veeeeel meer gaan snoepen en wegen helaas.....
    Ben nu 10 kilo aangekomen in totaal.... :oops:
    Ach, na de zwangerschap maar eens flink gaan sporten! Mits het gaat met de BI. Dat is ook één van die dingen waardoor ik zo aankom. Ik beweeg zoveel minder omdat het gewoon niet gaat.

We zien het later allemaal wel, maak je nu maar geen zorgen en geniet!
    Voordat je het weet zijn die 9 mnd om!

Groetjes, Mirelle.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    De eerste weken had ik daar ook veel last van, volgens mij kwam het doordat ik 's avonds niets kon eten door de misselijkheid. Tja moet het ergens mee compenseren he :p

Nu krijg ik juist veel meer trek in gezonde dingen en snoep ik nog nauwelijks. Gelukkig ook nauwelijks aangekomen

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb er ook last van kan wel zakken vol met snoep eten... vooral die wine gums mmmmmm jammie :D ... moet wel zeggen dat ik nu ineens zeker met dit warme weer ineens heeeeel veel zin heb in druiven en appels :( .... ik kan echt bakken vol met druiven eten en dat had ik dus in het begin weer niet ..... :D

5. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    In het begin snoepte ik ook redelijk veel.. Dit begin bij mij met 2 maanden ongeveer, en dat is een maand zo doorgegaan. met 4 á 5 maanden snoepte ik (bijna) helemaal niet meer, af en toe nog wel iets, maar at gewoon weer gezond zoals ik voor mijn zwangerschap al deed. Ik ben nooit teruggevallen naar mijn oud eetpatroon van het begin van mijn zwangerschap. Dus bij jou kan het ook nog best overgaan, maar bij sommige vrouwen duurt het gewoon de hele zwangerschap.

6. missyb

missyb Niet meer actief

Ik eet ok wel veel snoepjes en koekjes etc.
    atijd al gedaan. chips word wat minder.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik ben ook een echte snoeper. Na 17 kilo te zijn aangekomen ben ik er veel meer op gaan letten. Moet gewoon toegeven dat ik nu veel minder aankom. Het moet er wel weer af. Soms geef ik mij gewoon even lekker over aan een snoepbui maar dan let ik de volgende dag extra op.

8. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik ben sinds een paar dagen verslaafd aan die gele zuurtjes van napoleon, daar kan ik geen genoeg van krijgen! ;)
    maar voor de rest valt het wel mee eerlijk gezegd.

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik snoep ook teveel... Bananenschuimpjes! En, nog slechter, zwart/witjes.. :( Ik vermijd de weegschaal dan ook, vrees het ergste! ;)
    Ik eet daarnaast wel veel fruit en groente trouwens. Voel ik me minder schuldig..

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja ik heb het ook met lollies, salmiaklollies hmmmm, tot de vk mij waarschuwde voor zwangerschapsuiker, dus ben echt drastisch gaan minderen, er zijn nu dagen dat ik helemaal geen lollies meer eet!

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik had dit ook vorige week... Ik denk dat ik ook meer ben gaan snoepen om het stoppen met roken te compenseren ;)

Nu dat ik over het stoppen met roken heen ben ben ik gelukkig weer lekker gezond aan het eten met appels druifen etc. (ongeveer hetzelfde als voor mijn zwangerschap)
    Moet er ook rekening mee houden dat ik ergens in augustus 6 mnd zwanger ben en je dan meestal weinig kleren aan hebt hihi :)

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Hey weet je wel dat die er nu ook in andere kleuren zijn? Heb laatst een zak gekocht met 750 gram ofzo en daar zitten dan ook roze en oranje en fel gele in! Heeeerlijk hoor!

Maaruh, verder snoep ik niet hoor, ahum.... (juist wel maar ja, tis zo lekker allemaal)

13. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik ben normaal helemaal geen snoeper,maar vind nu echt alles o zo lekker...

14. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    echt waar loltsje82 ?
    dan ren ik morgen meteen naar de winkel hahahaha ;)

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Normaal ben ik niet zo van het zoete..
    Maar nu! Ik blijf aan het snoepen.. Betrap mijzelf er steeds weer op.. hihi..
    gelukkig nog maar 1 kilo aangekomen :) valt nog mee.. Maar nog een lange weg te gaan..

Liefs kiss

Deel Deze Pagina