Bevalling Inleiden..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1984, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Morgen krijg ik te horen of ze me maandag gaan inleiden, mijn kindje loopt namelijk twee weken voor op zijn groei.. en heb nog andere klachten maar die heb ik al eens eerder gemeld in een ander topic.. Ik heb alleen nog een vraagje want de VK in het ziekenhuis vertelde me dat ze dan morgen gaan kijken of ik al een rijpe baarmoedermond hebt nou vraag ik me af hoe gaan ze dat doen? en ze zei ook nog dat als dat niet het geval is en de GYN besluit toch om me in te lijden dan moeten ze me gaan Primen ( baarmoedermond rijp maken ) ik was zo in extase dat ik miss na het weekend mijn kindje te zien kon krijgen dat ik helemaal vergeten ben dat te vragen :oops: en nou vroeg ik me af of miss jullie me wat meer kunnen vertellen...

Alvast Thanx...

Liefs Chantal

2. IK weet niet wat dat precies is. Maar ze hebben mij met 36 weken ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging en toen deden ze een gelbandje volgens mij bij mijn baarmoedermond en vrij snel mijn vruchtwater doorgeprikt.

Suc6!

3. Niet meer actief

Ik moet sowieso ingeleid worden en mijn gyn vertelde mij het volgende. Als je nog geen ontsluiting hebt dan krijg je een gel ingebracht die alles week moet maken en voor ontsluiting en weeën zorgt. Heb je al wel ontsluiting dan zou je een infuus met weeënopwekkend middel krijgen. Dit is wat ik ervan begreep.

Liefs, Tanya

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Oke... En denken jullie dat het pijn zou doen dat gel erin doen want ik neem aan dat je baarmoeder nog niet echt laag ligt ik denk dat hij dan ver naar binnen moet ... :eek:ops.. of zie ik dat verkeerd?

En ow ja weet iemand misschien of ze normaal gesproken als je kindje ruim 2 weken voor ligt op de groei en je bloeddruk is te hoog of ze dan een gewone bevalling zullen doen of dat het een keizersnede word? er schieten ineens allemaal vragen binnen sorry :oops:

Deel Deze Pagina