Het zou je maar gebeuren. Wil je voor de bevalling nog even een paar daagjes weg gebeurt je dit. Baby komt ter wereld in Attractiepark Slagharen - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Ben ik ff blij dat ik het niet was. Zit je dan thuis alles in zakken, bed op klossen, kilos zout en dan gewoon in een attractiepark haha.
Vind het eigenlijk wel een heel leuk en apart verhaal. Later als het kind groot is. Waar ben jij geboren nou tussen de achtbaan en de draaimolen in. Natuurlijk was een andere plek ( beter geweest) maar ja. Misschien krijgen ze wel een verblijf voor het leven of in elk geval tot het kind 18 is mooiere reclame kun je niet hebben. Wij zijn kind vriendelijk je kunt er zelfs bevallen. en attent dat ze de belangrijkste spullen ook nog gebracht hebben bij het gezin.
ook lekker naief hoor om de baby nog helemaal niet te verwachten als het over 3 weken uitgerekend is, toch een beetje raar maar goed dat alles goed is gekomen..
Waarom is dat naief? Ik ging ook nog tot de 40 weken vanalles doen en beide kinderen kwamen heel laat.
Nou vind ik niet echt naïef ofzo. .. ik zat er juist op te wachten en zat dan ook heeeeel raar te kijken toen ze pas met 41 weken kwam. .. Denk dat ik mij er nu toch onbewust op heb ingesteld dat deze ook later komt...
Het is algemeen bekend dat als je vanaf 37 weken van huis af gaat (een eindje) dat je je papieren en tas hoort mee te nemen. Ja je hoeft niet perse thuis te blijven maar om het nog helemaal niet te verwachten is naïef hoor, iedereen weet dat je vanaf week 37 in principe elk moment kan bevallen en je kan hier best wat voorzorgsmaatregelen voor nemen (zoals zorgen dat alles klaarstaat en/of meeneemt als je ver weg gaat)
Ik vind het ook niet naïef, tuurlijk kan de baby vanaf 37 weken komen, maar vooral bij eerste kinderen is die kans behoorlijk klein. Bovendien is het maar 1,5 uur rijden, dat moet normaal gesproken echt meer dan voldoende tijd zijn. Er was blijkbaar niet eens tijd om naar een ziekenhuis in de buurt te gaan. Mijn vluchtkloffer staat al een tijdje klaar, maar die heb ik gewoon thuis staan en neem ik echt niet overal naar toe. Zou ik dat wel moeten doen? (Ben nog geen 37 weken zwanger, maar als ik dat wel zou zijn).
Het gezin blijft nog een dag in Slagharen?!?!?!?! Ik liep bij mijn eerste 2 dagen voor de uitgerekende datum nog in de Efteling rond. Had ook geen spullen meegenomen. Maar we woonden dan ook in Kaatsheuvel zelf
Ja joh, is toch zonde als je de dagen die je betaald hebt niet gebruikt Ik snap wel dat het onverwachts kwam.. Als je net 37 weken zwanger bent dan verwacht je toch ook nog niet direct dat de baby komt?! Dan kun je elke dag van je zwangerschap wel rekening houden met het feit dat je kind geboren zou kunnen worden..
Haha zou je maar overkomen! Ik ben zelf ook nooit thuis gebleven om te wachten tot de bevalling begon. Bij mijn oudste begon het terwijl ik boodschappen aan hetdoen was. Bij de jongste zat ik de dag toen ik werd opgenomen in het ziekenhuis nog met de oudste in het zwembad.
Ik vind het ook niet zo gek hoor! Ik ging met 37 weken nog naar amsterdam naar de musical yabyum.... En de dag dat me vliezen braken was ik ook een uur rijden van huis, heb ook gewoon de hele dag rond gelopen en blij toe want ben de volgende dag pas doorgeleid....
Ja ik ben ingeleid en heb maar een half uur echt pijn gehad m nu mag ik niet ver van huis en moet alles meenemen (papieren, tas) als ik ergens naartoe ga want kan binnen 30 minuten gepiept zijn ik vind dat je toch wel een beetje rekening kan houden vanaf 37 weken, je hoeft niet aan huis gekluisterd te zitten maar je kan wel een beetje voorbereid zijn en het is niet gek om vanaf 37 weken te kunnen bevallen he... dat is namelijk heel normaal.
Had ons kunnen overkomen de eerste keer. We gingen nog een weekend weg en ik had niets bij me. Moest sowieso naar ziekenhuis dus ging ervan uit dat ziekenhuizen dat onderling regelen. Nooit rekening mee gehouden dat het te snel zou kunnen gaan. 2de keer ook weekje weg met ruim 36 weken. Toen had ik matje voor in bed, vk kaart en babykleertjes bij me. Iets meer rekening gehouden en uitgezocht welk ziekenhuis het dichtstbij was. Tevens vk verteld dat we weggingen. Die vond het een super goed idee en raadde me sowieso net zoveel op stap te gaan als waar ik zin in had. Baby komt niet sneller als je thuis wacht.
Naïef of niet, ik moet er echt niet meer aan denken om naar een attractiepark te gaan.. Buiten het feit dat je veel attracties over moet slaan, heb ik er écht de puf niet meer voor. Op zich knap van de vrouw, maar ik was een week geleden al helemaal in de ban van de vluchttas..