Zijn er hier ook Trakkie fan.s

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knap, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Zoals de titel al zegt zijn er hier ook trakkie fan.s ( star trek).

Heb nu star trek TN generatie compleet vorige maand lekker elke avond een aflevering kunnen kijken. Kan daar zo van genieten.
    Vandaag komen er drie films( van iemand die ze voor mij op dvd zet) en kan ik vanavond weer lekker een film kijken. Kijk er nu al naar uit.;)

Kapla..;)

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ben geen echte Trekkie, maar vond Star Trek The Voyager en The Next generation wel altijd een goede serie.

Had zelfs een crush op Data vroeger :)
    En dan Cpt. Pickard en Cpt. Janeway, geweldige spelers (allemaal trouwens) maar ik keek er altijd graag naar.

En dan die droge humor in die oude films van Spock ge-wel-dig!!!
    Was waarschijnlijk niet zijn bedoeling maar hoe hij af en toe zo droog reageerde op sommige dingen.....heb me een deuk gelachen bij het begin van deel 5 toen ze op "vakantie" waren.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    JAAAA hier een groot star trek fan :D

Ik zou ooit graag alle series willen hebben. Heb al een groot deel van The Next Generation. Maar wil de andere series ook graag hebben.
    Hoewel mijn voorkeur wel uitgaat naar next generation, voyager en deep space nine :)

4. knap

knap Niet meer actief

Bij bol. com kan je de complete series kopen voor 75 euro per serie.

voyager 75 euro zeven seizoenen compleet.
    Tng 75 euro zeven seizoenen compleet.

Ik zelf had voyager compleet en heb daar nog 75 euro per box ( seizoen voor betaald:() nu zijn ze leuker geprijsd;).

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ow dat wist ik niet. Een leuk kado om te vragen aan de kerstman :) :)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Yep - present.

Geworden door manlief, die is een echte trekkie, is ook wel eens naar de Vegas Star Trek Convention geweest ....

Met name Voyager zijn bij ons favo ... we hebben alle seizoenen (die mooie rode boxen).
    Verders ben ik ernstig fan van de nieuwe films. Lekker snel, zo anders dan de old school trek films.

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hier alle series gezien (behalve de originele ;)).

Favorite episodes: "Yesterday's Enterprise" en natuurlijk "The Best of Both Worlds".

Mijn meest irritante karakter is Wesley Crusher, maar de acteur houdt tegenwoordig een blog bij en schrijft regelmatig over conventies:
    WIL WHEATON dot NET
    Hij heeft ook een aantal boeken geschreven. Waarschuwing: het nerd gehalte is buitengewoon hoog....

Data is mijn favoriet :D.

8. knap

knap Niet meer actief

mijn wil riker. lekkere vent hi. kp picard is ook leuk hij is op de zelfde dag jarig als ik. wel een stuk ouder natuurlijk. vg kp janway is een sterke persoonlijkheid vind de dokter wel leuk en lt Paris ook ee. lekker mannetje. diep sp vind ik iets minder leuk. in de originele star trek vind ik ben zijn naam scotty.

Deel Deze Pagina