ik heb er al wel een aantal topics over gezien maar daar zat geen poll bij volgens mij..... dus: ik zou graag duidelijker in beeld krijgen hoe vaak de voorspelling via de kalender wel of niet klopt..
tja.. bij meerdere kindjes .. hoe had ik die poll meoten maken ? zo krijgen we natuurlijk geen helder antwoord.. hihi . maar idd.. tis 50/50 dat het klopt. haha..
Ik had een meisje moeten krijgen, maarre.... Gelukkig toch een mannetje! (ja, ik had voorkeur, sorry)
Bij de eerste klopte het wel. En bij de 2de euh kan het allebei. In de maand van conceptie werd ik jaartje ouder dus weet niet welke ik van de 2 moet nemen nu. En moet nog even checken of geslacht klopt wat ze gezien hebben natuurlijk.
Bij Liam klopte het niet. Volgens de kalender had ik een meisje moeten krijgen, het werd toch echt een jongen! Nu geeft de kalender weer een meisje aan, ben benieuwd of het nu wel klopt!
nou ik weet t vanavond volgens de kalender zou t een meisje moeten zijn, dus ben erg benieuwd. ben ook super zenuwachtig joh! ik werd trouwens in de maand van de conceptie een jaartje ouder maar je moet volgens mij echt kijken naar hoe oud je op dat moment was. als ik wel t jaartje meer erbij moet rekenen dan zou t juist weer een jongen moeten zijn.lastig lastig allemaal zeg
Hier fout! Ik vind die kalender net als de kans dat het een jongetje of meisje is. Dus daar geloof ik niet in.