vreselijk...

Discussie in 'De lounge' gestart door msroxy, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Vreselijk he...heb het al eens op tv gezien dit gezin....mn hart breekt echt als ik die foto's zie :( :(

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb het ook op tv gezien! Ik ga ook 10 euro doneren, zo erg:(
    Helaas zijn er mensen op het forum die door alle negatieve onzin verhalen hier en op internet niet veel meer geloven:( groot gelijk meiden vooral de laatste tijd hier is het drama. Maar dit is wel ECHT waar...

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    tja, ik kan ook wel een enorm tranentrekkers-verhaal op hyves neerzetten. mn bank rekening nummer erbij en doorsturen maar...

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Nou ja, ik vind dit niet zomaar een tranentrekker-verhaal. Zij doen het echt voor het goede doel. Dit gezin is ook op tv geweest, dus het is geen nepperij. En als je echt 2 kids verliest ga je echt geen misbruik maken van hun dood om zelf geld te vangen lijkt mij....?

5. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    @ zonnetjes: zoals al eerder gezegd door meerdere mensen is dit een echt verhaal. En ze zetten niet hun eigen rekening erbij maar die van een goed doel, Metakids!!!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik denk ook dat je met zulke mailtjes goed moet lezen.
    Zoals in het Hyves bericht staat gaat het naar het goede doel, dit staat ook heel duidelijk op de website vermeld.
    Dat maakt het natuurlijk heel anders!

Je hebt op Hyves dat berichtje van die vader die geld nodig heeft voor een operatie voor zijn dochter, dat berichtje gaat al zeker 4 jaar rond ofzo, en nog zijn er mensen die er intrappen!!
    Maar nergens staat een goed doel of een link naar een website oid.

Opzich vind ik het slim wat deze vrouw doet, op Hyves bereik je heel veel mensen, het is alleen jammer dat mensen niet alles meer geloven door die nep mailtjes.

Maar door goed te lezen kan je al snel erachter komen of iets nep is of niet.

Ik hoop dat ze het red om 1000€ op te halen, of natuurlijk veel meer dan dat!!

7. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Echt super dat er al meer mensen hebben gedoneerd! Toch nog maar een keer onder de aandacht brengen in de hoop dat meer mensen willen doneren!

Deel Deze Pagina