Vreselijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jeetje wat heftig om zoiets mee te maken!! Gelukkig heeft het hondje het overleefd!

En wat betreft de chauffeur.. Wat een E*kel!!

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat enorm heftig zeg! Bij je beschrijving moest ik een beetje huilen :( Maar dat hondje heeft wel een engeltje op zijn schouder gehad.

En vooral dat mensen dan doorrijden. Wat een ongelofelijk trieste schijtbaal.

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Aaaahhh jeetje heftig zeg. Kan me voorstellen dat dat beeld nog even op je netvlies gebrand is. Gelukkig heeft het beestje het overleefd dankzij jullie snelle optreden! Respect!

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow jee toch,ik kan het me helemaal voorstellen zou zelf ook helemaal van slag zijn!Gelukkig heeft het hondje het overleefd en heb je gelijk goed gehandeld.

Ow jou zou zo iemand toch wat doen he om ook nog door te rijden.

Ik heb zoiets een gezien met een eend met haar jongen,iedereen rijd er om heen knipperen naar elkaar,en wat doet een of andere klootzak in een dikke BWM die veels te hard rijd,die knalt er zo over heen.Moeder eend en 3 jong dood,de andere 2 renden hulpeloos rond.Dierenambulance gebeld maar heb het er dagen moeilijk mee gehad,en als ik er aan terug denk word ik weer helemaal naar,bah!

5. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    goh dat de politie op deze meldingen afgaat is me een ?
    hier jaren terug een labrador waar je 100 km mocht, hond was helaas niet te vangen en we moesten onze actie staken ivm bussen die stil moesten staan en ambu zonder zwaailichten.
    politie gebelt maar ze wilden niks doen helaas, half jaar later is de labrador toch gepakt en opgevangen door mijn oplettendheid en doordat de gemeente mee werkte aan vergoeding van verdovende medicijnen, ik hoop nog steeds dat debby ( de naam die ik haar gaf) een mooi liefdevol leven heeft. een half jaar later zijn hier 4 labradors gevonden pracht beesten met duitsechip die helaas vals waren.

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Aaaah verschrikkelijk!!! Ben er naar en misselijk van...:(

7. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    :Dwauw dat is je werk? Of ben ik eventjes niet mee?:$

8. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Man Man, sommigen hebben ook totaal geen inschattingsvermogen op de weg. Je ziet toch dat er wat aan de hand is! En dan nog 80 door knallen... Aso. Echt Aso. En zo onoverzichtelijk is de Hoge ring nou ook weer niet dus niet aan zien komen is ook niet van toepassing.

Succes vrouw, zoiets vergeet je niet ff. Goed dat je even langs gaat om een botje te brengen. Verzacht het voor jou miss ook als je hem buiten de situatie om ziet.

9. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Hier vanmorgen 2 honden mekaar aangevallen... Ben er zo van geschrokken, ik loop daar regelmatig met mijn hondje en ben nu hoogzwanger straks was het mijn hondje..
    Het was een herder en een (amerikaanse??) bull, zijn van dezelfde eigenaar en dit gebeurd regelmatig. Beide beestjes liggen helemaal open ik hoop nu zo dat een van de 2 of allebei word afgemaakt dit is zo dier onterend! Denk dat hun een abbo hebben op de DA...
    Ik wil hier nog een melding van maken maar het is zo dat hij bij de politie werkt vorige keer had iemand anders ook een melding gemaakt en daar stond hij vrolijk voor de deur om verhaal te halen, daar zit ik niet zo op te wachten. Zit zo in twijfel maar ik vertrouw die honden echt voor geen meter, de gedachte speelt maar met me straks was het mijn hondje....

Dit is mijn woeferd(L)

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Vreselijk zulke dingen. Ik heb het 1 keer op de praktijk meegemaakt. Komt een auto de parkeerplaats opscheuren waardoor D.A en assistentes al gelijk de aandacht hadden en naar buiten renden. Mensen kwamen met hun hond. Hij was over het hek gesprongen en geschept. Bloed kwam uit zijn neus,baasjes overstuur en hij is overleden bij ons op de tafel. Vreselijk om te zien. Natuurlijk zag ik wel dieren die ingeslapen werden, maar das toch heel anders.
    Gelukkig heeft het hondje het overleefd.Maar kan me voorstellen dat je het steeds voor je ziet.

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hou op schei uit.....vreselijk om op je netvlies te hebben, en dat diertje dan zo te horen gillen.....krijg er tranen van in mijn ogen..

Ik stond ooit netjes te wachten op een moedereend die overstak met haar kleine eendjes, een auto in tegengestelde richting stond ook te wachten, alleen zag die bestuurder niet dat er nog een eendje volgde............ik zag het zo onder het wiel komen.....vreselijk.......en dat heb ik die week vaak opnieuw voorbij zien komen in mijn dromen.

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nou dat is wel een beetje drastisch of niet.
    Als hondeneigenaar laat je je baby niet zomaar inslapen.

13. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Bah wat naar. Gelukkig is het voor dit hondje redelijk goed afgelopen.

Heb je nog een beetje kunnen slapen Devilschase?

14. Within

Within Niet meer actief

Respect!!! Meer mensen zouden zo op moeten treden. Natuurlijk is het je werk, maar het blijft vreselijk om het live te zien.. jammer dat die kl**tzak is doorgereden zonder dat je het kenteken hebt.

15. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Nou sorry maar als dit weekelijks gebeurd ga ik wel even nadenken als mijn hond continu andere honden aanzou vallen..
    (de herder is een afkeurde poltiehond btw was ik even vergeten dr bij nte zetten)

16. ik heb de auto een keer dwars over de weg gezet om een gezin waterkipjes te redden :D

Maar dat werd door degene die achter me reed niet in dank afgenomen,
    hij knalde zo om mijn auto door de berm heen druk tikkend tegen zijn voorhoofd, vlak langs het laatste waterkipkuikentje.

Ik stond werkelijk perplex, hij zou ze gewoon alsnog doodgereden hebben terwijl ik alle moeite had gedaan om ze veilig over te laten steken.

Sterkte Ts, ik hoop NOOIT zo iets te zien.

17. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh bah wat verschrikelijk en dat dat busje ook nog een door reed , dat soort figuren moeten ze eens goed aanpakken, zoiets moet je je idd wel even over heen zetten lijkt me ook heel naar omdat zo voor je ogen te zien gebeuren,

18. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja dus?
    Dan nog laat je je hond niet zomaar inslapen. Als jouw Jacky ineens een kronkel zou krijgen en contstant knokt dan weet ik zeker dat je dat ook niet zou kunnen.

19. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    En ik mezelf constant zou moeten schamen omdat ik mijn hond niet rustig meer kan uitlaten of het risico zo moeten lopen dat hij elke andere hond in een straal van 500 meter aanvalt??
    Nou dan zal de keuze snel gemaakt zijn hoor! Heel zielig voor het beestje maar nee hoe gek ik ook op hem ben.

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wat erg dat die bus gewoon is door gereden
    respect dat jullie je hebben bekommert om het hondje
    dat doen er ook nog maar weinig
    wij hebben het ook nog mee gemaakt met mijn hondje
    ik liet haar uit en ze glipte de riem uit en weg was ze toen nog pup
    ik zoeken zoeken en hoor in eens n knal is mijn hondje aan gereden maar die is weg gerend nergens meer te vinden
    ze reden daar veel te hard en kon ze wel wat aan doen maar heb de eer aan mezelf gehouden en heb verder gezocht de hele nacht pas toen hadden we ze gevonden gelukkig had ze niks ze was heel erg geschrokken poeh maar wij ook

Deel Deze Pagina