Vreselijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat verschikkelijk.... Fijn dat het beestje het gehaald heeft en wat lief dat jij en je collega straks nog ff bij hm gaan kijken met bot ;)

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zoiets hadden wij een paar weken geleden ook:

Werk bij een DA en kregen een aangereden hondje binnen, twee gebroken poten, bloedend uit zijn neus. Helaas was er geen eigenaar bekend en dier was niet gechipt. Dus beestje gestabiliseerd, poot in het verband gezet en aan het infuus gelegd. Volgende dag komt zich een eigenaar melden. Na met de DA gesproken te hebben wil hij het hondje laten inslapen omdat hij al 10 was en de eig het te duur vond. Dus de DA vraagt wanneer hij langs wil komen, zegt hij. Nee ik kom niet meer langs, vind ik niet nodig. Laat maar inslapen...:$ Dat is toch bizar... dat je niet eens even afscheid van je dier komt nemen?? echt te zot voor worden... arm dier.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Was geen melding, we zagen alles gebeuren, alsof je dan doorrijdt. Als er een hond hier op de weg loopt komen wij altijd, nogal logisch.

Amper geslapen, moest gister toch wel ff huilen maar gaat nu beter gelukkig.

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Bah vreselijk. Kan me voorstellen dat je er van slag van bent.
    Ooit een keer gezien dat een eend werd aangereden. Auto reed totaal niet hard, had makkelijk kunnen stoppen en kan me haast niet voorstellen dat de bestuurder het beestje niet zag.
    Toch alsof het niks is rijd hij zo erover heen. Heeft enige tijd geduurd voordat dat beeld weg was bij mij:(

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

En jij bent werkzaam als politieagent?
    Gewoon even nieuwschierig.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Ja.

7. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Ach jee arm arm hondje, ik zie het al helemaal voor me :( Ik dacht tijdens het lezen dat hij dood was maar gelukkig leeft hij nog. Wel een sterk beestje zeg dat hij het overleefd heeft na zo een klap en ook nog eens dat busje over zich heen.
    Dat beeld zal wel op jouw netvlies gebrand staan dus sterkte voor jou en ik hoop dat je het een beetje gaat loslaten x

8. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Vreselijk! Ik heb op reis zelf nog een hond op een rots zien knallen omdat de eigenaar vergeten was dat ze hem aan de trekhaak van de auto hadden vastgemaakt. Ik droom er 's nachts soms nog van.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Jeeeeezes!!

Deel Deze Pagina