Hai meiden, Mijn favoriete programma gaat weer beginnen! Expeditie Robinson! Wie kijkt er mee? Lijkt me leuk om met alle fans hier te bespreken wa we allemaal van de deelnemers vinden! :-D Wie doet er mee? Groetjes! Anouk.
Wanneer? Ik heb de laatste keer niet meer gekeken, teveel van het goeie, en het kwam tegelijk met iets leukers....maar ik wil het wel weer een kans geven.
Jaah, ik ga ook weer kijken! Had ook gezien dat ze dit keer met 100 mensen op een eiland zitten! Ik ben toch wel heeeel benieuwd, hoe ze dat willen gaan doen...
Hahaha! Daar zat ik dus ook al aan te denken! Ik vergeleek het even met LOST, daar zijn er al een heel aantal dood, dus ik ben heel benieuwd! Ook al is Expeditie Robinson wel real-life, maar toch....
Ik hoop niet dat ze op z'on eiland als lost zitten, zou niet goed komen denk ik Ben benieuwd hoe het gaat met 100 man....
Dat is niet leuk kijken meer dus, want dan weet je al wie er overblijven. Wie weet waar ze dit jaar zitten? 2 jaar geleden waren ze in Maleisie, mochten toen niet op het eiland komen waar de crew zat. Een stel was er wel naar toe gegaan maar waren met zo'n bootje van expeditie robinson weer weg gebracht naar een ander eiland.
volgens mij zitten ze weer in maleisie. vond ik wel veel leuker dan in panama! ik heb er ook al weer zin in! lies