vreselijke associatie!

Discussie in 'Babynamen' gestart door esklessebes, 23 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoukskie

Anoukskie Fanatiek lid

18 okt 2016
    2.476
    885
    113
    Brent, ik vond de naam echt heel leuk.. Tot ik een jaar of 10 geleden op een van mijn stages een jongetje met die naam tegenkwam.. Ik was meteen afgekickt van de naam. Geen idee meer hoe dat jongetje eruit ziet, of waarom ik meteen afkickte, maar vind de naam nog steeds verschrikkelijk.

esklessebes vindt dit leuk.
  2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Mijn schoonzoon heet zo....raar knulletje inderdaad....hij vindt S1 leuk, dan moet je wel een piepje raar zijn ook :roflmao::roflmao:

Suuzan, Paardenbloem en esklessebes vinden dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Rumag :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik kan het echt niet helpen :p

esklessebes en Cindy1977 vinden dit leuk.
  5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Carola. Er zaten er 2 van in mij klas op de basisschool en ze waren allebei ontzettend kattig:|
    En Karin, net zo’n kattige, zeurderige associatie heb ik daarbij.

6. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Chiel - daarbij zie ik een heel vervelend jongetje voor me met een bloempotkapsel.

Oscar - ooit gepest door een Oscar, dus ja...

Verder alle namen van de exen van mijn man haha

hummeltje5 en esklessebes vinden dit leuk.
  7. rossi1

rossi1 Actief lid

9 okt 2012
    246
    154
    43
    Nina, ik vind het zo'n zeurderige naam. Komt waarschijnlijk doordat een klant in de winkel waar ik ooit werkte een dochter had die zo heet. En dat kind zeurde altijd vreselijk, je hoorde hen al van verre aankomen....

Olympia, hummeltje5 en esklessebes vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Jessica :o: Vroegere vriendin, tot ze achter m'n rug om achter m'n man aan ging. (Probeerde, niet gelukt natuurlijk ;)) Brrrrrr naar mens.

En een aantal namen van bepaalde leerlingen die ik niet kan noemen :o::roflmao:

hummeltje5 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  9. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Rik voor een jongen. Had een collega en die stelde zich voor als "ik ben Rik. Gewoon Rik. Niet viezerik, stouterik, bangerik, slechterik, gemenerik, braberik etc. Gewoon Rik". Sinds dien denk ik dus standaard viezerik :oops:

En bij meisjes Susan/Susanne/Suzanne etc. Ik weet niet waarom, maar met die dames lig ik altijd overhoop :eek: nog nooit een echt leuke versie tegen gekomen.

hummeltje5, esklessebes en Paardenbloem vinden dit leuk.
  10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Kevin

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113

Haha hoor die moeder gelijk schreeuwen KEVINNNNN, home alone.

Libelle82 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  12. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113

Haha geniaal van die Rik hoe kom je erop om je zo voor te stellen:roflmao::roflmao:

hummeltje5 vindt dit leuk.
  13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hahahaha nou hangt die associatie bij Rik ook in míjn hoofd :D

Wat jij bij Susan etc. hebt, heb ik bij Marina.

Van "Susannen" ken ik er even vlug geteld minstens 6, waarvan er gelukkig maar 1 echt stom is.

14. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Hij heeft zijn hele schooltijd dit soort bijnamen gehad. Dus naast dat ik nu standaard viezerik denk, vind ik het ook nog heel zielig voor de Rikken in kwestie.

15. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Grappig dat een naam dus een negatieve associatie kan hebben door de uitspraak/ betekenis, maar ook door een ervaring met een persoon met deze naam..

Korstiaan spant wel de kroon, echt hoe kom je erbij?

Ik vind zelf je kind Engel of Hemel noemen echt heel stom. Dan vind je jezelf echt heel populair.. maar dan kijk ik er dus vooral de ouders op aan. Kind kan er niks aan doen, maar die ouders.. goh die moeten wel iets heel Goddelijks en bovenaards op de wereld hebben gezet. Blegh, doe normaal.

16. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.023
    3.257
    113
    Wesley
    Ik ken echt geen enkele normale, aardige Wesley

Priscilla
    Zelfde als met Wesley

esklessebes, Summerbelle en hummeltje5 vinden dit leuk.
  17. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Ik heb dat met Remco.. Vroeger korte tijd een pleegbroertje gehad die zo heette toe ikzelf een jaar of 12 was. Arm kind gedroeg zich vreselijk, deed constant domme, impulsieve dingen. Wat een stomme jongen vond ik dat. Het klikte ook helemaal niet en hij is niet lang gebleven. Achteraf vast een verdrietig verhaal en t kind had ongetwijfeld geen beste thuissituatie, maar zo empathisch om dat te bedenken was ik toen nog niet :p. Ik was vooral blij dat ie wegging :oops:

18. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.835
    3.591
    113
    Vrouw
    Jayden en alle andere onmogelijke manieren van schrijven van deze naam.
    Ik heb daar echt een tokkie associatie bij.

Het leuke is dat ik de naam van onze dochter eerst associeerde met onaardige en pesterige trutten en absoluut onze dochter niet zo wilde noemen. Totdat ik een hele lieve en leuke vrouw tegenkwam met die naam en ik toch ging twijfelen. Voor mijn man was het de naam en dus begon ik er ook gehecht aan te raken. Nog steeds heel blij mee!

19. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Patricia. Grootste tokkie die ik ooit tegengekomen ben, brrrrr. Het is dat het geclassificeerd zou kunnen worden als smaad als ik een boekje voorbeelden open zou doen, maar omg de aso-anekdotes die hierbij te vertellen zouden zijn...........

En de naam van m’n ex-echtgenoot laat me ook letterlijk de maag omdraaien. Kan er niks aan doen. Zal maar niet zeggen wat dat dan is, lijkt me niet netjes haha. Maar de fysieke reactie op het lezen of horen van die naam is echt bizar. Wist niet dat dat kon. (En vind het zónde ook, dat het zo ver heeft moeten komen. Zo verdrietig. Het had heel anders gekund: de moeder van m’n stiefkindjes is m’n beste vriendin. Maar ja it takes two to tango...)

20. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Idd is ook sneu en waarschijnlijk zelfbescherming om zich zo voor te stellen dan heeft hij het maar vast gehad.

Deel Deze Pagina