hallo ik heb vorige week vrijdag een vreselijke buikkrampen gehad onder in mijn buik en in mijn rechter lies en in mijn rug zo erg pijnlijk dat ik er ni van kon staan of kon zitten bij elke beweging deed het pijn een soort van weeen ik moest er voor naar de ziekenhuis gaan van mijn huisarts de dokters in de ziekehuis hebben verschillende onderzoeken gedaan en hebben niks kunnen vinden ik heb toen ook verhoging gehad en aan het einde van de avond koorts ze hebben geen infectie of ontsteking kunnen vinden of iets raars. nu maak ik mij heel veel zorgen omdat ik ni weet wat er met mijn lichaam is en of het misschien een innesteling zou kunnen zijn want ik heb rond 26 mei mijn eisprong gehad en heb toen ook geklust met mijn man die hele week en ik heb 5 dagen daarna die pijn gehad. die pijn heeft maar 1 dag geduurt en daarna had ik ook geen koorts meer ik voel me nu wel misselijk en duizelig en moe en pijnelijke borsten heb ook allemaal pukkels rondom mijn tepels maar ik kan pas over 3 dagen testen. ben zo aan het stressen herkent iemand deze klachten of weet wat het is dan hoor ik het graag
hallo Aqua, Ik heb geen antwoord voor je want ik zit zelf ook een beetje in het zelfde schuitje.... 27 mei mijn eisprong gehad en vandaag mega misselijk, buikpijn, spierpijn, moe en beroerd. Ik weet niet of dit gewoon ziek is of dat het iets met een eventuele innesteling te maken heeft. Heb vandaag alleen wat vla kunnen eten van de rest ga ik bijna spugen... ik kan ook pas over een paar dagen testen maar ik verwacht dat dit gewoon een griepje is. succes!
Hi meiden, Klinkt allebei wel een beetje als ''kwaaltjes''... Ik heb al een paar dagen rommelende darmen en ook dat ik niks binnen krijg, en dan heb ik ineens weer erge honger.. En voel me ook gewoon wat ziek ofzo.. Wanneer kunnen jullie testen? Ik ga woensdag....
Ik had het wel, toen ik zwanger was; heftige pijn in mijn buik, (soort messteek) waardoor ik me 5 min niet meer kon verplaatsen.. het was 5 dagen na de eisprong, spannend meiden
weet je zeker dat t geen eisprong is geweest die wat later was?? ik herken je verhaal eigenlijk, want ik heb het wel eens gehad, ook voor naar t zknhuis geweest en het bleek een hele heftige pijnlijke eisprong te zijn! ik hoop voor jou dat t natuurlijk een zwangerschap betekend! succes!
he dames wat vervelend zeg, ik wil alleen zeggen dat het ook op een zwangerschap kan lijken, ik ben net zwanger en heb al vanaf 4 weken steken en die zijn nu nog steeds niet weg. bij mij zitten ze onder aan mijn buik en als er zo een steek is moet ik ook echt ff stil staan. dus ik hoop dat dat bij jullie ook het geval zou zijn. sterkte en maak je zelf niet te gek he. groetjess
bedankt voor jullie antwoord ik ben opgelucht nu ik hoor dat ik ni de enige ben met zulke klachten ik maakte me nogal zorgen dat er wat mis zou zijn met mijn gezondheid maar omdat de dokters niks hebben kunnen vinden maakte ik mij meer zorgen maar jullie hebben mij met jullie verhalen/antwoorden gerust gesteld bedankt allemaal @ Hilse ik kan pas vrijdag of zaterdag testen ik vind het echt spannend @ Tresje bij mij is het geen eisprong want die heb ik 26 mei gehad en heb deze pijn en klachten 5 dagen daarna dus 1 juni pas gekregen.
nou ik heb vandaag getest en ja hoor positief!!!!!!!! ik kan het nog steeds niet geloven ik zou normaal zaterdag pas kunnen testen maar ik kon niet wachten en wist eigenlijk al zeker met alle kwaaltjes die ik heb dat ik zwanger zou moeten zijn woehoeeee ben zo blij nou voor iedereen veen suc6 ik zal voor jullie duimen