Blehhhh

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 3ebaby, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    En ja hoor ik mag er ook aan geloven!!
    Ik ben al de hele dag zo misselijk als een hond :(
    Zo erg dat ik nog steeds niets heb gegeten.....
    Hopen dat het snel wat afneemt zodat ik wat kan eten om aan te sterken....

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik hoop dat je het met vlagen zult hebben, maar het zou goed het begin van wekenlange misselijkheid kunnen zijn :(.
    Bij mij begon het ook met een week of zes...

Heel veel sterkte! Misschien medicatie bestellen bij de HA? Misschien helpt het je...

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    O 3ebaby, wat vervelend. Bij mij werd de misselijkheid juist erger als ik niets at. Dus misschien ook een idee om te proberen of het helpt om juist wel iets te eten. Anders inderdaad even met de verloskundige of huisarts bellen als het te erg wordt.
    Succes.

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hoi 3ebaby,

Ik heb ook de hele dag door een misselijkheidsgevoel, met in de ochtend de neiging om over te geven. Bij mij helpt het (net als bij Saartje) om even wat te eten. Heb soms wel het gevoel dat ik de hele dag moet eten dan hoor!!
    Er wordt hier op zp ook weleens als tip gegeven wat crackers naast je bed te leggen en voordat je opstaat er een paar te nemen.

Sterkte meis! X

5. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Dank je wel voor de tips meiden!
    Hoop dat ik er wat aan heb, als ik hoest loop ik constant te kokhalsen :(
    Zo maar ff een bouillon soepje proberen....

6. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    nou vandaag gaat het niet beter!!!
    Ik ben nog zo misselijk en begin me behoorlijk slap te voelen...
    Eten gaat ook nog steeds niets
    VK maar even gebeld en morgen even naar de apotheek voor een middel want dit ga ik niet vol houden....

groetjes mij

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik ben ook erg misselijk.Maar ik eet juist wel.Want zwangerschapsmissellijkheid wordt juist erger met een lege maag.
    Als ik wakker word eet ik een droge cracker in mijn bed.Dan blijf ik in mijn bed tot die een beetje gezakt is.Vervolgens eet ik een eierkoek en als die een beetje gezakt is ga ik pas wat drinken.In de avond eet ik ook gewoon een normale maaltijd.Heel erg met tegenzin,maar kwa misselijk knap ik daarna altijd heel erg op.En ook voordat ik ga slapen eet ik nog wat.
    Ik weet dat eten het allerlaatste is waar je aan denkt nu,maar het is echt beter wel wat te eten.Gewoon lichte dingen en niet teveel tegelijk.
    Wat bij mij ook heel erg helpt,maar dat zal niet bij iedereen werken is het eten van een waterijsje.Tijdens het eten hiervan en een half uurtje daarna ben ik niet misselijk.Een half uurtje is niet lang,maar alle beetjes helpen.
    Als eten echt niet meer gaat zou ik wel even ergens aan de bel trekken.Bij je huisarts of verloskundige.

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oh,je had de verloskundige al gebeld :)
    Wat heb je gekregen en helpt het?

Deel Deze Pagina