Hallo dames, Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben... Ik voelde me eigen al een tijdje erg futloos en werd s'morgens misselijk wakker..had soms kleine steekjes in me lies en veel honger! Soms heb ik ook hoofdpijn maar gelukkig niet elke dag! Heb sinds gisteren het idee dat mijn linkerborst ook veel meer is opgezet/groter is als de rechter? Er zit links ook een soort schijf?? Heeft hier ook iemand last van? Ook heb ik sinds gister een vrezelijk opgeblazen gevoel,net onder mijn borsten... Dus het zit hoog zeg maar... Word er niet goed van! Ben net 6 weken maar voel me gevoel ben ik al 6 maanden haha Heeft iemand hier nog meer last van? Als je banden uitrekken dan voel je dat toch lager? En niet bijna tussen je borsten? Hoop dat jullie reageren...ben zo benieuwd! Liefs Bianca
Ik denk dat je het nare gevoel hebt doordat je darmen omhoog geduwd worden, want je baarmoeder groeit
Dank je voor je reactie! Maar worden me darmen nu al zover omhoog geduwd dan terwijl ik 6 weken ben haha kan hoor! Maar kan het me niet meer zo goed herinneren van mijn vorige zwangerschap.... ach ik wacht het allemaal wel af... Succes verder met je zwangerschap Liefs Bianca
Ik ben ook 6 weken (en 4 dagen) en heb soms ook enorm last van een opgeblazen gevoel. Meestal wel op te lossen door een paar slokjes cola (en wat boertjes), een smint, kauwgom. Gaat het niet dan een Rennie. Rennie neem ik alleen liever niet ivm opname minder ijzer. Heb het nu ook, maar zo erg dat ik echt misselijk ervan werd. Dacht dan eet ik wat, werd niet minder. Nu na de hele waslijst te hebben afgewerkt zakt het af (na een half uur) Moet zeggen dat ik voor mijn zwangerschap ook al regelmatig last had van opgeblazen gevoel, maar dan niet tot misselijkheid aan toe.
Ja het is allemaal wat met die vrouwenlichamen haha Ik heb vanavond een mentos gegeten en een glaasje cola light gedronken en moet zeggen dat het idd minder werd... Bedankt voor de tip!! Net lekker een bakje vanille vla gegeten want ik kreeg weer last van die lekkere misselijkheid! Haha Gaat gelukkig nu weer wat beter allemaal... Behalve me borsten niet,heb je daar ook nog een tip voor? Haha (grapje hoor) Geniet lekker van je zwangerschap en je 'kwaaltjes' Liefs bianca
Komt door de hormonen meis.....Je darmen reageren hierop. Sommige meiden raken direct verstopt, anderen raken aan de diarree, en de volgende blazen helemaal op....Komt nog niet door je baarmoeder op die hoogte hoor...hihi..
Hoi ukoldaatje, Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben,en het lijkt wel of er nu elke dag een beetje meer 'kwaaltjes' voorbij komen haha Sinds vandaag kon ik moeilijk naar toilet... En vannacht heb ik vaak wakker gelegen omdat ik last had van maagzuur bah! Vond het idd al een raar idee dat me darmen al zo hoog zaten haha voor mijn gevoel ben ik nu weer minder opgeblazen dus ik hoop dat het ook zo blijft...was niet echt prettig! Maar goed,het hoord er allemaal bij hè? Fijne zwangerschap verder! Liefs Bianca