Wat moet ik hiervan denken?? Gister (5dpo) kreeg ik meteen na mijn orgasme vreselijke buikpijn. Mijn hele buik verkrampte en ik kon niks anders dan helemaal in elkaar gedoken blijven zitten. Ook werd ik heel misselijk en moest bijna overgeven van de pijn. Mijn hele buik was ook keihard en opgezet. Ik kon niet goed voelen of mijn baarmoeder ook verkrampte, alles deed gewoon zeer. Gelukkig zakte de pijn en misselijkheid na 5 minuten. Na een half uurtje was alles weer normaal. Ik heb nog nooit zoiets gehad en ben er ook erg van geschrokken. Waarom kreeg ik dit? Natuurlijk hoop ik dat het met een zwangerschap te maken heeft, maar ik probeer er nuchter onder te blijven. Zeker omdat mijn hele buik zeer deed, en niet alleen mijn baarmoeder, denk ik eerder aan een andere oorzaak. Hebben andere meiden dit ook ooit gehad? Kan dit met een zwangerschap te maken hebben? En weet iemand eventueel ook een andere oorzaak?
Klinkt vervelend! Ik had dit in het begin van de zwangerschap ook, alleen ik voelde echt wel héél duidelijk dat mijn baarmoeder verkrampte.
Hoe jij het omschrijft klinkt het wel heel heftig, zeker voor 5 dpo. Volgens mij straalde het bij mij uit door de hele buik, maar was duidelijk dat het van de baarmoeder kwam.
Ik heb het ook gehad, was alleen niet zwanger.. ik werd ook misselijk en moest de krampen echt wegpuffen. Na 10 minuten zakte het dan af en idd na een half uur was het weer weg. Zo onverwachts als het kwam, zo snel was het ook weer weg. Kreeg het ook ineens 's nachts. Dan werd ik wakker van de pijn, heel vervelend..
Ik heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap, maar was wel duidelijk mijn baarmoeder. Bij mn vmk had ik ik het ook... ik duim voor je!
Ik had dit ook, 1 week voor positieve test. Voelde wel duidelijk dat het mijn baarmoeder was die verkrampte. Deed onwijs zeer trouwens!
Ik heb dit ook gehad tijdens het begin van mijn zwangerschap (toen ik het nog niet wist) maar ik heb het ook vaker. Ik weet waar het bij mij vandaan komt. Vanwege mijn darmproblemen, kan het wat verstopt zitten. Na een orgasme kan dit behoorlijke krampen geven, dat je dus echt ineen gedoken moet zitten. (sorry voor het verhaal!) bij mij is het dus niet meer te zeggen of het door een evt zwangerschap komt. Ook mijn buik voelt dan heel hard aan!
Bedankt voor de reacties meiden! Hmmm, als ik het zo lees, lijkt het bij mij niet echt van een zwangerschap te komen. Bij mij was het namelijk niet zozeer mijn baarmoeder die verkrampte, maar juist mijn hele buik. Ook ik ben bekend met darmproblemen, dus ik begin te denken dat het gewoon daaraan lag. En wie weet ben ik daarnaast toch wel stiekem zwanger (nog een weekje wachten, dan weet ik het!) maar had deze pijn dus gewoon een heel andere oorzaak.
Ik had dit gisterochtend! Ik heb wel een kwartier last gehad, het straalde ook uit naar mijn onderrug. Ik zit vandaag op 12 dpo... Hoop dat het er iets mee te maken heeft!
Ik had dit vroeger ook vaak. Echt onwijs pijn zo erg dat ik misselijk werd en bijna flauw viel. Heb ook altijd pijnlijke eisprongen. Nu ik 2 keer bevallen ben heb ik nergens last meer van.
Update: Vandaag ben ik ongesteld geworden, precies op schema op 14dpo. Niet zwanger dus, helaas... Sinds ik dit onderwerp ben gestart heb ik nog wel een keer weer een orgasme gehad. Wel even spannend, want ik was toch wel een beetje bang dat ik weer die buikkrampen zou krijgen. Maar ik wilde het toch weten of het bij die ene keer zou blijven. En dat bleef het inderdaad, want ik had geen last meer van buikkrampen gelukkig. Ik denk echt dat de pijn van dat ene orgasme toch te maken heeft gehad met mijn darmen, die waarschijnlijk op dat moment van streek waren. Niet ongebruikelijk voor mij, aangezien ik, zoals ik al eerder zei, bekend ben met darmproblemen. Ik hoop maar dat het bij die ene keer zal blijven en ik er nooit meer last van zal hebben. Wat man man man, wat deed dat zeer zeg!
Ahh jammer dat je ongesteld bent geworden!! Hopelijk heb je niet vaker van die buikpijnen! Op naar de volgende ronde