ik snap die temp kaartjes niet helemaal. heb hier op de site gekeken maar snep wel hoe je hem moet invullen maar ik weet niet hoe je kan zien wanneer je eisprong eraan komt. of kan je dat ook niet echt zien. mijn eerste ronde nu met tempen. hoop dat iemand mij hier info kan geven. liefs esther
je ziet pas later wanneer je eisprong geweest is. Als je op FF je temp bij houdt dan zie je vanzelf wanneer je eisprong geweest is. succes ermee. gr patje.
is pas mijn eerste maand . waarvoor is dan zo kaart? hen hem wel via een site uitgeprinalleen toch als je temp na je ei sprong omhoog gaat en blijft kan je zwanger zijn. is het niet zo dat voor je ei sprong je temp omlaag gaat en dan weer omhoog. ik hoor het wel (lijkt wel wiskunde en daar was ik ook al niet zo goed in hihi ) alvast bedankt.
Elke dag online invullen en idd meestal na een temp daling en dan 3 dagen een hogere temp dan geeft FF een kruis!! Gewoon elke dag temp invullen online dan zie je het vanzelf!!
Vast wel, je weet iig wanner je eisprong dan geweest is en dan kun je weer plaatsnemen in de wachtkamer!!
mag het hopen maar moet er nog niet te veel van verwachten ik heb nu nog een onregelmatige menst. ben nu na mijn pil bloeding voor het eerst ongi geworden na 45 dagen. moet ik na al klussen op dag 14 of al eerder of later. en moet ik dat dan om de 3 dagen doen voor een klein kansje. liefs essy
Ik wil binnekort ook gaan tempen..Maar moet nog steeds op mn ongi wachten Ik ga de eerste rondes nog niet FF gebruiken, want dat lijkt me net iets té ingewikkeld Ik schrijf gwn elke morgen mn temp op papier.. Heeft het trouwens zin dat ik va morgen mn temp bijhoud? Nee he?
ik weet het niet. ik ben ook ongi geworden en heb het gelijk maar van de eerste dag gedaan. weet jij die site van ff. liefs esther
kijk even bij tempkaartjes in Zwanger worden daar moet het wel staan, en je kan vanaf elke dag temp, zelf begin ik ongv een week na mijn ongi.
www.fertilityfriend.com, je kan je gratis aanmelden en als je een beetje engels spreekt komt het verder allemaal goed! En Tacha, je temp nu kan je weinig mee, vanaf eerste dag van je menstruatie (als 'tie komt..) maar weer gaan doen. Anders kan FF soms moeilijk een eisprong berekenen. Elke dag om dezelfde tijd het liefst. Suc6 dames!
Als ik zo vrij mag zijn? Als ik jou was zou ik helemaal nog niet beginnen met temperaturen.... Je bent net pas bezig met zwanger raken, begrijp ik. Ik kan je vertellen dat het temperaturen het spontane er wel van afhaalt. Je bent er steeds heel erg mee bezig. Wanneer je vruchtbare periode is enzo....ik word er nu al (ben er drie maanden mee bezig..) wel eens niet goed van.... Dus...hou het nog ff lekker spontaan....en laat (in het begin) het tempen nog even achterweg meis...
Als ik jou was zou ik er ook nog echt niet mee te beginnen. Probeer het eerst eens op een spontane manier. Ik ben pas in ronde 7 gaan tempen. En ook alleen maar met het oog op een evt artsbezoek. Mocht je temp nu echt super onregelmatig blijven na een paar maanden, tja, dan zou ik het overwegen. Als jij denkt dat je het nu al moet doen, moet je dat uiteraard zeker doen. Wil je alleen een goede raad geven. Iedereen in temptopic is trouwens ook al effe bezig... Suc6!
snap je wel. dach dat het ook was om te zien wanneer je je evt eisprong had. dat je het aan je temp kon merken. ik weet nu niet of mijn ei sprong op dag 12 20 op 30 is. dus gewoon maar even afwachten dan maar. gr essy
waarom tempen? Je bent net begonnen, je bent een jonge meid.. Ik kan daar niet bij met de pet.. Het is echt alleen nodig als je dicht bij een jaar komt en een dokters bezoek gaat doen.. je kunt er vrij weinig aan aflezen..