een ongesteld vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tonca, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    nou ja ongestel, wordt wel gesteld, over de ongesteld, haha, maar goed


    een zondag ben ik dus ongi geworden, maar het is nu alweer over, verder is het alleen donker bloed geweest, niet een keer echt helder rood.

    dit heb ik nu al voor de derde keer als ongesteldheid, snap er niets meer van, waar is die ongestedheid gebleven die ik altijd had toen ik nog aan de pil was?
    toen was ik het echt goed 4 dagen en dan werdt het de vijfde dag minder, nu heb ik het maar drie dagen en heel niet noemenswaardig. wie weet dit?
     
  2. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Kan het zijn dat je misschien nog aan het ontpillen bent? Ik was ook bijna niet ongesteld na de tijd, hooguit twee of drie dagen. Alleen dat donkere bloed herken ik niet. Kan je daar dus helaas niet verder mee helpen. Maar ik denk dat het ook bij het ontpillen hoort misschien... (ik weet niet hoe lang het geleden is dat je gestopt bent met de pil)

    Groetjes Mriek
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat je met de pil hebt is geen echte ongesteldheid,en is dus niet tevergelijken met wat je nu hebt. Mijn menstruatie is ook anders nu.
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    en ook ik heb nu een andere menstruatie, slechts 2 a 3 dagen.
     
  5. milou

    milou Niet meer actief

    ik had vroeger tijdens mijn natuurlijke ongi de eerste 2 dagen altijd best wel heftige buikpijn en veel bloedverlies. en eigenlijk wist ik ook nooit wanneer de :evil: moesten komen (had me nooit in de cyclus verdiept). op een gegeven moment kwam ik een leuke jongen tegen en ben de pil gaan slikken. hé, da's fijn! mijn ongi is veel minder heftig geworden, en ik kan regelen wanneer ik ongi "wil" worden.
    dan, 10 jaar later is er een kinderwens. ik stop met de pil, en gedurende 3 maanden word ik helemaal niet ongi. even schrikken, maar dan ook wel prettig. na 3 maanden dus voor het eerst ongi.en wat schetst mijn verbazing? nog minder dan tijdens pil, en ook nog korter! als ik dat eerder had geweten, was ik eerder gestopt met de pil. en omdat ik nu de temp bijhoud, weet ik ook altijd wanneer de :evil: er weer aankomen.
     

Deel Deze Pagina