Hoi, Ik heb op 26 december de pil vergeten dat was op dag 5(dus eerste week)avond daarvoor gemeenschap gehad .daarna veel menstruatie achtige krampen, felle steken in linker zij.last van borsten en heeeel moe. Moet morgen ongesteld worden, maar kon het niet laten om vandaag een test te doen, deze was negatief, maar zal het niet te vroeg zijn om te testen, want dat is natuurlijk nog maar ruim 2 weken geleden.(hoop toch een beetje dat ik wel zwanger ben haha)wanneer zal ik het beste kunnen testen? Groetjes Nicole
Over het algemeen is dag 5 van de cyclus wel heel vroeg om een eisprong te hebben en om deze dus te bevruchten. De "gevaarlijkste" week is de 2e week, rond dag 14 hebben de meeste meiden hun eisprong. Doe over 2 dagen nog een keer een test,(vanaf je NOD kan je al testen) is deze nog negatief dan ben je heel waarschijnlijk niet zwanger. Succes!
In de bijsluiter van de pil staat dat als je de pil vergeet in week 1 dat je een kans hebt om zwanger te zijn omdat je dan alsnog een eisprong kan hebben, ach ik zie het wel maar wachten duurt lang...
Ben nogsteeds niet ongi, normaal wordt ik het op dinsdag(omdat ik aan de pil ben) Ik wacht het nog maar af...