Hoi allemaal!! Ben er vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben. Moet ik nu eerst een afspraak maken met de dokter? Of moet ik de verloskundigenpraktijk bellen? Ik hoor t wel
je kan rechtstreeks de vk bellen en daarna misschien de huisarts om die toch op de hoogte te houden en het door te geven. Gefeliciteerd!!
En (as je je kind straks naar een kdv wilt brengen) uitzoeken welk kdv je wilt en je daar inschrijven... Gefeliciteerd trouwens!
Hihi, gek he, daar denk je vantevoren helemaal niet over na! Wij zijn eerst naar de HA geweest, omdat we geen idee hadden wat we de volgende stap was... Die heeft gezellig gekletst, een VK aangeraden en leuke tips gegeevn (haha, zal wel niet druk zijn geweest toen). Maar in principe kun je dus gewoon een VK bellen. Gefeliciteerd!!!
Met de hoeveel weken mag je naar de vk komen? Ik ga als alles volgens de berekeningen via internet gaan morgen mijn 6e week in? Goh wat duren de dagen lang! Kan niet wachten tot ik naar de vk kan en een echo krijg
Allereerst GEFELICITEERD!! Ik heb eerst de verloskundige gebeld en moest mijn laatste menstruatie doorgeven, moest toen met 10 weken komen, na de termijn echo bleek ik 10+5 weken. Daarna ben ik naar de dokter gegaan, maar dat stelde niks voor, kreeg wat boekjes en informatie en stond binnen 5 minuten weer buiten.