Wat moet ik ervan denken? te klein vruchtzakje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trotseouders, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotseouders

24 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week heb ik een echo gehad van ons kindje. Omdat ik al 1,5 jaar niet ongesteld ben geweest ben ik nu vastgesteld op 6 weken. Wel gaf ze aan dat het vruchtzakje klein was, maar gelukkig klopte er al een hartje! Over 6 weken mag ik weer terugkomen voor een volgende echo.
    We zijn heel erg gestressed geraakt van de opmerkingen over het vruchtzakje. Het hoeft niks te betekenen zei ze, maar toch... je bent zo bang dat je het kwijtraakt.

Ik heb even bloedverlies gehad, ongeveer 4 dagen wat bruin was. Dat is gelukkig nu gestopt. Ook ben ik zeer misselijk de afgelopen 2 dagen, dus met goede moed dat het allemaal goed mag gaan. Wie heeft hier nog meer ervaringen mee? Ik heb gebeld voor een echo en ik mag over 2 weken terugkomen, op eigen verzoek. :)

2. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Over 2 weken krijg je dus een tweede echo? Dat is heel fijn!! Ik weet niet zo goed wat dit betekend, maar ik zou zeggen als je je misselijk voelt en je helemaal zanger voelt, lijkt me dit een heel goed teken!

3. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Het zegt allemaal niets helaas, en zal er gewoon op aankomen af te wachten. Hartactie is op zich een goed teken, maar je zult net bij die paar procent pechvogels horen...

Deel Deze Pagina