Hebben jullie dit ook? Lees dat dit het derde trimester een veel voorkomende klacht is, maar het is echt flinke kop pijn , kan mijn ogen wel bewegen maar dat doet zo zeer. Heb het welleens vaker gehad met name voor de mentruatie, dat je dan zon kop pijn hebt dat het bewegen van je ogen ook niet prettig is. Heb dit bij mijn zoon gehad tijdens de zwangerschap en dit bleek (met andere klachten) zw-vergiftiging. Maar omdat ik alleen hoofdpijn heb vraag ik me af of er meer dit herkennen en zo hebben.
Ik herken het totaal niet. Verder geen symptomen van zw vergiftiging? Sterretjes, veel vocht vasthouden oid?
Ik herken de enorme hoofspijn wel. Bij mij heeft het te maken met de enorme borstomvang nu. Andere houding waardoor spanning op nekspieren. Nu enorm op houding an letten en gaat stukje beter
Hier ook enorme hoofdpijn gisteren extra controle gehad mijn bloeddruk was wat hoger eerst 160/80 daarna 148/80 normaal 110/60 geen eiwit in m'n urine. Ze wijt het nu aan de griep en daarna hevige verkoudheid... ik hoop het maar... ik ben er niet gerust op bij de zwangerschap van m'n dochter ben ik ingeleid mede door beginnende zwangerschapsvergiftiging met 41+3. Dus ivm jouw voor geschiedenis zou ik zeker even contact opnemen met je vk.
Ja wou ik morgen doen maar het is hier speeeeek glad en wou even een goede nacht rust nemen en dan eens kijken. Voel me verder goed behalve verkouden wat....daarom twijfel ik maar kan amper wat verdragen aan mijn hoofd.
Ik zou de verloskundige direct ff bellen om je bloeddruk te laten meten, zeker gezien je voorgeschiedenis. Is het niks, dan is het gewoon hoofdpijn, maar dan weet je het in ieder geval.
Daarom echt bellen, laat je bloeddruk checken. En anders zeker morgen ochtend glad of niet. Helpt een paracetemol niet?