goedenavond, ik ben er sinds een paar dagen achter dat ik zwanger ben en super blij natuurlijk! ik heb een paar keer (3 keer) een beetje rozeverlies gehad, maar dat is sinds eergisteravond gestopt gelukkig! ik heb wel regelmatig buikpijn, echt zo'n zeurderig gevoel en af en toe een venijnig steekje, maar dat schijnt er wel bij te horen toch? verder helemaal geen symptomen en dat vind ik best wel eng eigenlijk. heb verder helemaal niet t gevoel dat ik zwanger ben. mijn hcg waarde was gister 127 en de gyn zei dat dat voor 4 weken wel netjes is, dus laten we t hopen. maar nu komt t. ik heb altijd een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden steken en hele erge krampen in mijn anus( schijnt in de familie te zitten en verder ken ik niemand die dat heeft dus het schijnt nogal raar te zijn?), maar die heb ik nu dus ook al sinds gistermiddag. mijn moeder die dat ook altijd gehad heeft zegt dat dat het samentrekken van de baarmoeder is. is dat zo? want dat lijkt me niet goed toch als je zwanger bent? ik maak me er echt heel erg ongerust over en wist even niet zo goed waar ik t anders moest vragen. ik hoop dat er antwoord voor is. alvast bedankt.
hoi, je baarmoeder kan wel reageren op de zwangerschap, dat kun je best als pijnlijk ervaren. Er komt rek op de banden te staan en dat voel je. Het wel of niet hebben van symptomen zegt verder niets over het wel of niet goed gaan van je zwangerschap. Het is altijd een spannende onzekere periode in het begin. Mirjam