Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik nu hele dagen thuis zit met t kacheltje aan maar ik heb iedere dag dat mn ogen gaan tranen, het in en uit ademen door mn neus pijn doet tot achter mn ogen alsof t heel heet is ofzo en daar krijg ik/heb ik hoofdpijn van. Wie heeft dit nog meer en wat doe je er aan?
Je kan ook wel een voorhoofdsholte-onsteking onder de leden hebben hoor, tranende / pijnlijke ogen en neus en hoofdpijn zijn klachten die daarbij kunnen horen. Je krijgt het vaak na een verkoudheid (weet niet of je verkouden bent geweest?) of door ophopend snot en vocht in je (neus)holtes dat je niet uitsnuit. (Sorry voor de expliciete uitleg ). Misschien even je neus sprayen / spoelen met een zoutoplossing die je bij de apotheek kunt krijgen, kan geen kwaad en als het niet helpt is 't wat anders, maar wat zou ik niet weten!
Hoi, * Breekt in * Patroes is opgenomen ivm een hoge bloeddruk, dus daar zullen haar klachten wel vandaan zijn gekomen. * Breekt uit * Groetjes Selma
thx voor de info word de kleine gehaald? of weet je dat niet?? in iedergeval zat me gevoel goed (ik kamp ook met een hoge bloeddruk bedrust) Wens der maar sterkte
*breekt ook even in* Ben Patroes haar buddy, ze heeft 't er nog niet over gehad dat de baby's worden gehaald (ze verwacht een tweeling), maar haar bloeddruk is gelukkig wel gezakt. Ik zal het aan haar doorgeven . *breekt uit*