HoiHoi. Ik moet nog even wachten tot ik een test kan doen.. Maar wil even vragen of iemand de symptomen herkend en wat je er van denkt Ben al een week hartstikke moe, en futloos overdag. Al paar keer last gehad van flink rommelende darmen. En last van veel puistjes. Heb op elke borst een zichtbare blauwe ader en de puntjes van mijn tepels zijn ubergevoelig. En sinds gisternacht, een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik met plopjes? (noem het zelf ook wel bubbels ) En dan ook nog een enorm brandend gevoel in mijn onderrug die vandaag ook doorging met daarbij af en toe een steekje aan de rechterkant van mijn baarmoeder en dan weer aan de linkerkant. Hoor graag van jullie! Liefs
Vergeten bij te zeggen: dit is voor mij voor het eerst dus behoorlijk spannend, ben heel benieuwd wat jullie denken, zwanger of niet?
Ik vind het altijd erg lastig. Zelf had ik veel van dat soort kwaaltjes rond mijn menstruatie. Maar voelt op die manier griep opkomen. Het zou heel goed kunnen hoor, belangrijkste symptoom is als de menstruatie uit blijft. Ik weet niet of je al kunt testen? Spannend..
Sorry ik zie t nu aan je banner.. klopt deze ? Dan zou ik echt afwachten tot je kunt testen... Hopelijk word het goed nieuws.
Ik had bijna precies dezelfde klachten (op de puistjes na) en ik heb gisteren (en vandaag ) positief getest! Toch vind ik het lastig om er in het algemeen iets over te zeggen. Net als Kiimmie heb ik dezelfde klachten vaker gehad rond mijn menstruatie en daarbij merkte ik dat ik gedurende de wachtperiode in alles een mogelijk symptoom zag... Achteraf klopte dat dus ook wel maar je kunt jezelf er goed gek mee maken. Hopelijk is het voor jou ook positief! Ik ben benieuwd!
Bedankt voor de reacties. Jullie van harte met de zwangerschap! Als mijn menstruatie komt heb ik alleen last van krampen verder eigenlijk niet. Dus dit is voor mij eigenlijk nieuw haha. Maarja indd kan pas vanaf volgende week testen. Dus toch maar afwachten. Bah vreselijk dat wachten
Jaa dat wachten is idd vreselijk... Ik wist het op een of andere manier. Ik heb op de dag van mijn nod getest.. En had toen heeel licht streepje. Dagen erna werd het al duidelijker. Nog even afwachten, probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, leuke dingen doen e.d. Ik zal voor je duimen
Hoi, hier mijn symptomen vanaf de dag van innesteling (6dpo in mijn geval) Lage rugpijn, flink werkende baarmoeder Steekjes in me liezen/door schaambot Soort ver gevoel van misselijkheid Hoog blijvende temp 4 dagen voor nod positief getest Succes!
Bedankt! Ik heb nog niks gevoeld van de innesteling dus daar maak ik me best wel druk om, en vandaag zijn alle symptomen verdwenen op de moeheid na. Heb na een goede nacht vandaag overdag nog vier uren geslapen. En kruip zo weer op bed. De symptomen zijn met vlagen en ook niet alle dagen. Vind het erg spannend kan niet wachten tot zondag om de eerste test te doen! Dat is dan 3 dagen voor mijn nod.
Vervelend he, dat wachten! Ik was zo ongeduldig dat ik 5 dagen voor mijn NOD al getest heb. het was toen een heel dun lijntje maar een lijntje is een lijntje . Ik ga voor je duimen!!
Ik weet ook sinds 2 dagen dat ik zwanger ben.. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal nergens last van had. In tegenstelling tot voorgaande keren dat ik ongesteld werd uiteindelijk, toen had ik last van mijn borsten, hoofdpijn, moe etc, had ik nu helemaal nergens last van. Mijn borsten bleven jast heel zacht. Het enige wat ik had van dat mijn menstruatie uitbleef. Echter testte ik pas positief na ruim 2 weken overtijd. Dus kan alle kanten op. Maar ik zal voor je duimen.
Ik zie ineens aan je banner dat je toch zwanger bent..had je toch de juiste symptomen. Van Harte Gefeliciteerd..!!!
Super gaaf zeg. Ook van je eerste? Ik wel en vind het allemaal onwijs spannend en ben ook mega ongeduldig totdat ik een keer het hartje kan zien of horen..