ik heb sinds vanaaf 5uur vreselijke buikkrampen, heb dit nog nooit gehad, aar tis bijna niet te doen zo, kan alleen maar krom zitten... iemand ervaring of misschien een idee wat t is? zit nu ongeveer een week voor mn nod/ongi
het zouden innesteling krampen kunnen zijn meid!heb jij je ei gevoelt of via ovu testen gezien? spannend hoor meid
Had ik (achteraf beredeneerd) met innesteling. Ontzettende krampen, 2 dagen lang vooral 's nachts. Die week erop een positieve test Kan echter ook gewoon bij cyclus horen.
oke... extra spannend dus, maar ik hoor zondag/maandag mn nod te hebben, is een innesteling meestal niet eerder? we zullen toch rustig moeten afwachten...
bij mijn eerste had ik ook hele erge krampen ook innesteling 2 dagen later heb ik getest en ik bleek zwanger te zijn dus het kan wel
Ik had van vrijdag tot zondag erge krampen en rugpijn. Zondag had ik ook licht roze spotting en gister weer. Nu geen krampen of spotting meer. Wel lage rugpijn.
Ik had ook voor mn nod (vlak na mijn ei die ik duidelijk voel) hele erge krampen, direct last van klachten en 7 dagen voor nod positief getest. Erg spannend dus......
Owh...dat heb ik ook gehad..afgelopen zondag vreselijke krampen.. echt niet normaal...eerst dacht ik op dag 10 mijn ei te hebben gehad, maar doord e krampen dacht ik dat het nu mijn ei was.. (dag 10 ook al steken zoals bij eisprong) sindsdien nog steeds wel kramperig, maar niet zo erg als zondag...wel veel wit verlies.. hope so hope so... @Gill.. gefeli.. zag in ander topic dat je posi hebt getest inmiddels....SUPER! geeft een mens moed!
nu je het zegt heb ik vlak voor mijn nod ook een avond dubbel gelegen van de buikpijn... ik duim voor je!
nou de spanning loopt nu wel op hier hoor, nog steeds vaag evoel in mn buik, en honger, en veel plassen,,, ik weet t echt niet meer, durf eigenlijk niet te geloven, maar moet nu tot zondag/maandag wachtren met testen!
Hoi, Hier nog eentje, ik heb drie dgn geleden echt zo een kramp gehad, dat ik op de wc ben gaan zitten en dacht dat t nodig was naar t ziekenhuis te gaan als nie over ging was zes uur in de ochtend, zat gewoon dubbel.. zo zeer.. deed t me dokter dat ik het af moest wachten, om eerlijk te zijn heb ik dit bij mijn dochter nooit meegemaakt. mijn nod is over 5 dgn..
ik heb ook hele erge pijn gehad, heb dubbel gelopen naar de wc toe, me man dacht dat het misschien me blinde darm kon zijn. na 2 dagen was het zo goed als weg, nu af en toe kleine steekjes, maar heel veel plassen, honger, maar ook weer niet, misselijk, en rare dromen, vergeetachtig en staren. ik wist niet dat buikpijn er iets mee te maken kon hebben maar nu ik het zo lees komt het me bekend voor. ik had het begin vorige week, ben echt super benieuwd!
Ik heb dit sinds gisteren ook. Voornamelijk links onder in mijn buik. Gisteren alleen als ik liep. Vanaf vandaag houd het constant aan. Nog steeds aan de linkerkant. Blinde darm kan het niet zijn, die is eruit! Zit nu een week voor mijn NOD. Kan het een innesteling zijn omdat ik het alleen maar links voel?
ik had het rechts, tegen me heup aan, en ook helemaal beneden pijn, daar steken. ruim een week voor mijn nod. zou dit innesteling kunnen zijn? ik weet het niet
ik weet het niet, want ik was vorige maand ook 1 week overtijd, en daarna ongi. maar ik zou het eigelijk vandaag moeten worden. en ik ben vandaag vergeten een test te kopen maar heel misschien dat ik er zo nog 1 koop bij de supermarkt! maar weet niet of ik het durf, want ben bang dat het negatief is. maar ik snap niet waarom het nu in 1 keer zo onregelmatig is. ik moet nu wel heel vaak plassen, en dan echt super veel, ook al drink ik amper iets! en ook zeg maar bij me vagina pijn ik ga denk ik toch maar een test halen, nu ik dit typ kan ik het toch niet laten