ooo ik wist helemaal niet dat het er mee te maken kon hebben maar ook net weer een flinke steek in me buik, en raar zeuren gevoel af en toe in me buik net of ik heel lang wacht met plassen. niet ongi gevoel. ik heb in ieder geval een test dus ga zo testen
vind ik echt lief van je! ik zelf ook helemaal! ga nu een paar glaasjes drinken nemen en dan zal ik snel moeten plassen, ook al heb ik het gevoel dat ik de hele dag moet plassen, ook al komt er dan maar een druppeltje uit, of soms een hele lading. ik ben ook heel erg verward, ik weet niet of het er iets mee te maken kan hebben, maar dingen zoals lepel in je glas doen, andere dingen zeggen dan je denkt te zeggen, ergens anders heen lopen terwijl je wel in je hoofd hebt waar je heen moet, dat soort dingen. oooooooo ik kan echt niet wachten
oei spannend zeg! ik wacht geduldig af ben lekker de hele avond alleen thuis dus blijf gluren hoor meid!
ik heb een test gedaan maar volgens mij negatief, eerst word het paars he, toen dacht ik een heel licht dun wit streepje te zien maar dat zal wel het voorgedrukte streepje zijn he? ik wacht maar af, kan nu geen test meer kopen dus zal zo en zo moeten wachten tot maandag pffff ik weet het nu echt niet meer wat ik moet denken
hej balen zeg! hij hoort de zelfde kleur als de control streep te hebben!het kan ook komen doordat je geen ochtend urine hebt gebruikt! kus
jaa en het kan ook komen doordat ik nu in een keer veel heb gedronken om veel te kunnen plassen volgende week maar even andere kopen en dan met ochtendurine doen heb nog steeds wel raar gevoel in me buik. pfff ik wacht af, ook al is dat moeilijk.
das waar ik dacht dat ik vanochtend bloed zag, dat waren een paar mini spikkeltjes. maar normaal zie ik geen spikkeltjes als ik het word dus het zal wel iets anders geweest zijn ooo ik moet alweer plassen heb jij trouwens al sympthonen?
ik heb last van mijn borsten,steekjes in me buik/lies,rommelende maag afentoe last van me onderug en van morgen had ik plots ook een beetje pijn met het vrijen .(nog nooit gehad en weet zeker dat me ei allang is geweest!dus afwachten!
ik had laatst ook een beetje persdrang en rare steken daar beneden, echt heel raar! ik hoop voor je dat je zwanger bent! word het dan je eerste kindje?
jah!het liefs zou ik maandag(heb hier 2testen die je al 4dagen van te voren kunt gebruiken) al testen maar doe ik niet!(heb ik wel geleerd na al die maanden zit nu in ronde 9).ik wacht geduldig af!