hoi Bedoelen jullie he, dat je zo een heftige kramp had, in je baarmoeder, dat je op de wc dubbel gevouwen ging zitten, en je zowat kon janken? maar je niet kon janken vanwege de zorgen die je je maakte, want dat had ik.. Ik heb al een dochter, heb dat nie eerder meegemaakt maar ja elke zwangerschap is anders ?
jah idd denk dta je namelijk maandag ene pbtje kunt verwachten!en de volgende keer dat je test probeer het met ochtend urine! jij ook alvats slaap lekker!
jaa idd hele erge pijn! ik heb ook nooit eerder meegemaakt! en wist ook niet dat het erbij kon horen! heb het bij mijn vorige zwangerschap ook niet meegemaakt! wanneer kan jij testen?
hm al hoewel ik er al vanuit ga dat k het niet ben, zou je best wel gelijk kunnen hebben. ( kun je nagaan ik ook niet ) ik dacht een miskraam maar ja dat kon niet want heb geen bloed verloren, nou begrijp ik me dokter wat meer, dat ik af moest wachten effe tot ik posi test volgens de banner over drie dagen, maar ik test over 5 pas, als ik zwanger ben ben ik dat door een morning afther pil heen geraakt. ik heb daardoor een twee menstruatie gehad, althans een lichte bloeding duurde wel een paar dgn maar kon gewoon inleg kruisjes dragen en had verder geen pijn ( die symptomen horen minimaal te zijn ) maar ja of dat nou als een menstruatie gelde, ze noemen het een onttrekkings bloeding dus ik ga gewoon uit van me vorige normale menstruatie bloeding, en test bij 2 a 3 dgn overtijd, en daarna exact 7 dgn later weer, test ik dan weer negatief, dan zie ik het wel als ik me stop week heb van de pil ( ik slik me pil sinds 13 dgn )
aha, jammer maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen he proberen minder er mee bezig te zijn meer te genieten, prestatie gericht seksen lijkt me niet bevoordelijk voor een zwangerschap.. al die stres wel of niet.. gewoon sekse alsof je leven ervan afhangt geniet dus,
we gaan t proberen haha maarrrr blijf toch altijd tijdens t sexen wel aan een kindje denken en mn vriendje ook... als t maar op een gezonde manier blijft he..
ken je dat gezegde niet dan three is a croud, Ik snap dat het in je hoofd zit dat je een kindje wil maar weet wel dat stres effect heb op zijn sperma zowel jou lichaam ( prestatie gericht vrijen is niet bevoordelijk dus ) probeer het los te laten, anders kost het je een hoop testen voor lucht. je ziet t wel als je menstruatie niet komt of als er veel verandering is ontstaan.
zo nuchter was ik ook altijd... maar helaas sinds we bezig zijn gaat het er hier anders aan toe maar ik moet zeggen we hebben onze periodes, soms veel mee bezig, soms wat minder.. ik heb nog 5 ovutesten, die maak ik komende maand op, maar koop geen nieuwe meer, en (ben van plan) om ook geen zwschap testen meer te kopen voor mn nod... dus hoop dat ik ff met beide benen op de grond kom, en niet half zwevend richting die roze wolk haha
haha, nee joh daar geloof ik ook nie in in die ovu testen.. en testen voor je nod, heeft ook niet geweldig veel nut, straks ben je net 3 dgn zwanger, dan zie je niks hoor vaak weten ze ook nie wanneer je zwanger bent geraakt, t is allemaal een grote gok, bij mij hadden ze het mis i.i.g ik was het wel
en alhoewel me dokter eerst nog zei je kan niet zwanger zijn maak je geen zorgen, heeft ze al tien stappen weer terug gekrabbelt.. en moet ik afwachten tot ik positief kan testen.
Na die hevige stekende pijn van gisteren had ik vanmorgen een tijdje last van ongikrampen. Ik dacht echt dat ik ongesteld moest worden terwijl dit pas over een dikke week moet gebeuren. Ben benieuwd of dit een innesteling was... Als ik alles nareken is de kans groot. Pfff Spannend allemaal.
nee nog niet ongi!voel me nog steeds anders dan de andere 8maanden holiday on ice was erg leuk!we zijn daarna nog even amsterdam in geweest (niks gekocht) en daarna weer lekekr naar huis en lekker een frietje gegeten!