nee nog niet, dacht dat ik vanochtend iets bij het afvegen zag, maar schijnbaar niet vanochtend wel echt het gevoel gehad dat ik het werd maar nu eigelijk helemaal niet meer
oei blijft spannend dus! ik merk nu echt dat ik nu rust krij,me buik rommeld (eigenlijk richting me lies zij)weer als een gek en heb last van mijn onderrug!
ik ook raar gevoel helemaal onderin me buik! en moet echt super veel plassen! maar sta er nu op het moment ook niet echt bij stil omdat ik niet het gevoel heb dat ik het word. wel raar.
en nu begint het bij mij rechts weer te steken of krampjes weet niet hoe je het wil noemen.(lijkt net als daar een soor van balletje zit) ik merk wel wanneer het daar aan de gang is me borsten ook meer pijn gaan doen! oie we wachten af! straks hoord dit gewoon tot de ongi:S!
ik kijk even hoe ik me morgen voel!jaja ik wete het mag eiegnlijk niet voor me NOD testen!maar als hij vet positief is kan hij haast niet anders dat je ongi toch uitblijft. de meeste waarvan de ongi toch komt hebben voor die tijd heel licht positief getest volgens mij
maar ik kijk wel hoe ik me morgen voel dus.als ik morgen dnek nee doe het toch niet dan wacht ik netjes!
hmm na je nod dag ben je pas vier wkn zwanger, daarom is ie vaak licht positief, bij vijf wkn moet je het streepje goed zien, sommige maken echter zoveel hcg aan dat ze t iets eerder zien.
maar de meeste kunnen als ze positief testen ook al is het licht wel al foto graveren. en ik moet het voor me werk sowiezo eerder dan 5weken weten! er heerst namelijk een infectie ziekte die de kans op miskraam verhoogd.en aan gezien ik nu erg het vermoede heb dta het wel eens raak kan zijn.
vandaar ook die extra gevoelige maar ik merk het wel!heb net besloten toch maar tot de 20ste te wachten met testen! maar ergens zget mij iets(zelf bescherming!)dat ik toch niet zwanger ben.waarom nu plots wel en de afgelope 8maanden niet.
de komende dagen worden erg spannend!hopelijk blijft hij weg!maar durf dus niet meer op me lichaam te vertrouwen!