Hier ook steekjes en krampjes (5 -6 dagen na eisprong) Vanacht rekte ik mijn benen uit en kreeg ik een flinke steek, daar werd ik wakker van, verder steeds een beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. En voel kleine steekjes. . Ik vraag me alleen af of het uit mijn baarmoeder komt want het lijkt meer uit mijn eierstokken (links en rechts) te komen. Het is niet zo dat ik dubbel lig van de pijn ofzo. Of dat het echt innestelingskrampjes zijn ik weet het niet, zal het over een week wel zien. Een half jaar geleden heb ik wel een keer een week na mijn eisprong echt hele flinke krampen gehad dat het wel echt heel zeer deed. Toen was ik niet zwanger. Ben benieuwd.
He meid wat balen zeg! Dan gaan we samen in 2009 voor de dikke buiken!want ik wordt donderdag ook gewoon ongi hoor.let maar op!
nee donderdag dan zit ik op de 28! maar kan morgen al testen,maar ik wacht nu maar. temp is dus nog wel hoog maar dta zegt niks
jah spannend he! welke test had jij gebruikt? maar je banner staat nog op 4dagen overtijd toch niet echt ongi?
Hey dames, Nou mijn krampjes zijn terug en me urine heeft een hele rare gele kleur, en ik voel veel plopjes in me buik, en gerommel nu.. me urine ruikt ook heel zacht en zoet.. Ik kan bijna testen, ik denk dat ik vrijdag ga testen, ik denk dat jij dat beter ook dan kan doen snippie
nog niet helemaal ongi, moet hem nog gaan veranderen. ik had een clear blue test. heb jij een link voor mij waar je kan uitrekenen wanneer je het vruchtbaarst bent?
nee hoor ga niet vrijdag testen!ik test wanneer ik zelf wil! heb zat testen hier liggen namelijk!van ene vriend gekregen!
donderdag!ik weet namelijk altijd al als ik opsta of ik ongi word jah of nee!dus test ik donderdag ochtend.