VRESELIJKE KRAMPEN...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door girl21, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik kan bijna testen, ik denk dat ik vrijdag ga testen, ik denk dat jij dat beter ook dan kan doen snippie <---dat typte jij:)!
    ik hoop dat we bijde positief testen:D!

he meiden ik ga er even vandoor ben er straks weer.

liefs

2. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    @snippie dat snap ik, dat klopt ook, aangezien de innesteling rond zelfde tijdstip heeft plaatsgevonden bij jou zowel mij..

heb je dan misschien meer hcg he :p daarvoor zei k t

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah das waar.maar vrijadg moet ik werken en donderdag ben ik vrij dus vandaar!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik ga er nu echt vandoor heb werkoverleg!het si maar 10min fietsen maar toch.

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik had me ei trouwens 3dec al:D!

6. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    jah je ei, je eisrong is 3 dec mijne ook, inneselin is dan de 9e slimpie

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dat snap ik heus wel hoor.
    heb wel wta ervaring na 9maanden.
    maar ik ga

8. Milla

Milla Niet meer actief

Over slimpie gesproken..
    Je kunt nooit weten wanneer precies je innesteling is..
    Volgens mijn vorige gynaecoloog is uit onderzoek gebleken dat het tussen 4 en 9 dagen na de eisprong gebeurd en het meest tussen dag 5 en 7 voorkomt.

@ snippie. je zegt dat je al 9 maanden bezig bent en daardoor zoveel ervaring hebt... 9 maanden is heel erg lang en rot.. maar de tijd hoe lang je bezig bent is in mijn ogen niet iets om mee te koop te lopen alsof je daardoor meer weet als een ander. En dat bedoel ik positief want als je het allemaal wel echt zou weten, zou je veel verder van huis zijn, net als ik bijvoorbeeld 25 spuiten per maand zetten en 3x permaand in de gynaecoloog stoel liggen en nog veel meer ellende.. Ik hoop dat je nooit zover hoeft te komen!
    Enneh iedere ronde is er voor iedereen een te veel, toch? Of je nu 3 rondes bezig bent of 3 jaar. Schrijf dus alsjeblieft niet dat je er zoveel vanaf weet omdat dat je al 9 maanden bent want dat kan heel erg kwetsend overkomen bij vrouwen die nog veel langer bezig zijn, daardoor alles van hormonen, spuiten, cyclussen enz. weten omdat ze er dagelijks mee te maken hebben en er veel meer voor moeten doen.

Hopelijk is het voor ons deze ronde allemaal raak!

9. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @ Milla, ik vind het heel rot voor je en hopelijk vat je het niet verkeerd op.

Maar ik denk dat snippie alleen wilde aangeven dat ze wel op de hoogte was, aangezien ze het al 9 maanden probeerd.

Ze heeft niets gezegd over de ervaringen die jij moet opdoen en ze heeft het ook niet gezegd dat ze kennis heeft over het moeilijk zwanger worden.

Ik begrijp dat jij misschien denkt, je moest eens weten, maar ik vind dat snippie best mag zeggen dat ze 9 maanden erover heeft gedaan. Dan loopt ze er niet mee te koop. Jij geeft nu ook jouw ervaringen aan, maar dat doe je toch niet om mee te koop te lopen?

Zoals je zelf zegt, iedere ronde is voor een niet-zwangere er 1 teveel. Ook voor haar.

Nogmaals, ikbedoel het niet vervelend, maar ik vind je reactie onprettig lezen. Want je haalt heel veel uit 1 simpele zin. Ze zegt namelijk niet dat ze er zoveel van af weet en ze leest ook niemand de les.

Ik snap best dat als ze echt zou klagen of onredelijke dingen zou beweren, dat je dan een tegenreactie als deze geeft, maar nu is het wel ietwat veel voor haar simpele reacties.

Verder wens ik iedereen een klein wondertje toe. Ongeacht hoe lang iemand wel of niet bezig is. Ook jou dus. IK hoop dat al die moeilijke ervaringen die je op doet de moeite waard zullen zijn en dat we gauw goed nieuws van je horen.

Groetjes

10. Milla

Milla Niet meer actief

Ik snap je verdediging, en ik pak het dan ook niet verkeerd op.. Goed zelfs dat je je mening hierin geeft. Kritiek is ten opzichte van mij altijd goed, mits het opbouwend is, soms kan ik er van leren.

Alles is relatief. Maar het is voor mij, en denk ook voor andere vrouwen in de mmm heel storend wanneer iemand die nog geen jaar bezig is meerdere malen tegen anderen die nog niet zo lang bezig zijn zegt (dit was niet het eerste berichtje) dat ze al zo lang bezig is en al zo lang moet wachten en daardoor veel van af weet terwijl wat ze zegt (in dit geval over de innesteling) niet eens helemaal klopt. Dus op de hoogte is ze zeker niet.
    Misschien is mijn reactie te fel, en 9 maanden bezig zijn is ook pijnlijk lang, dat gun ik niemand, maar ze heeft gelukkig geen idee waar ze het over heeft en wat echt pijnlijk is, en dat wilde ik wel benadrukt hebben. Mijn excuses ook naar Snippie als ik dat op een te grove wijze gedaan heb, maar wist niet hoe ik het anders duidelijk moest maken.
    Nogmaals ik hoop dat het voor ons alle 3 raak is deze ronde!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    @Milla zo bedoelde ik het helemaal niet!
    sorry als ik je daarmee gekwetst heb.
    maar ik vond dat babylicious neer buigend op me neer kwam.
    ik weet heus wel dat 9maanden niet lang is ik heb zelf een zus die geen kinderen op geen enkele manier kan krijgen behalve adoptie.

dus bij deze nogmaals sorry

12. Milla

Milla Niet meer actief

Excuses aanvaard hoor meid!
    Enneh ik vond ook dat babylicious niet netjes was met dat 'slimpie'..
    Wat erg dat van je zus.. Ik hoop dat het jou wel snel gaat lukken!

Groetjes!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik gun het andere echt meer dan me zelf!en ik
    zou idd wat beter op letten met wat ik typ.
    soms denk je niet na met wat je typt omdat iemand zo tegen je doet.
    en ik wordt mss als het allemaal goed gaat draag moeder voor me zus,maar dat moeten we allemaal nog uit zoeken.

ik hoop dat je het oude jaar heel mooi kunt afsluiten!

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik gun het andere echt meer dan me zelf!en ik
    zou idd wat beter op letten met wat ik typ.
    soms denk je niet na met wat je typt omdat iemand zo tegen je doet.
    en ik wordt mss als het allemaal goed gaat draag moeder voor me zus,maar dat moeten we allemaal nog uit zoeken.

ik hoop dat je het oude jaar heel mooi kunt afsluiten!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb precies het zelfde
    1 dag roze met afvegen Had toen ook wat krampjes
    maar nu heb ik al 3 dagen bruinverlies alleen met afvegen :(
    En heb ook last mijn lage rugpijn

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend zeg:D!

17. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    dames ben blij dat het goed word opgelost! :D
    dat er geen ruzie ontstaat.
    ik hoop voor jullie dat julie allemaal positief testen!

maar even een vraagje, ik ben nu ongi maar heb heeeeel veel kleine stolseltjes in me bloed, normaal nooit zoveel, weet iemand wat dat kan zijn? of dat het gewoon heel normaal is?
    schrok er een beetje van.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    @liane ik heb dat ook gehad maar volgens mij is dat niet erg maar ik weet er het fijne niet van hoor meid.
    ik hoop dat iemand hier je kan helpen

19. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    dank je wel voor je reactie :)
    ik denk zelf ook niet dat het erg is, maar misschien weet iemand er meer over? ik merk het wel.

20. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Ik bied jou geen excuses, en ik en snippie zijn bevriend op dit forum, dus jij kan niet spreken hoe wij met elkaar omgaan, en buiten dat, kan je je
    innesteling niet weten, HOE WEET JIJ DAT ? ik heb m gevoelt zie je het verschil praat dan ook niet alsof jij wel weet hoe mijn lichaam werkt. bedankt ... ! dat jij jou lichaam niet goed kent, wil niet zeggen dat ik het mijne niet ken, en dat snippie hare niet kent, dus spreek voor jezelf,
    niemand beledigt hier iemand, dus opnemen voor iemand die zich niet beledigt voel is al helemaal onnodig

@snippie bijna test tijd spannend.. duim voor je

@ liane, volgende ronde beter dame, zal voor jou mee wensen !

Deel Deze Pagina