aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasja1402, 7 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik moest gisteren naar het ziekenhuis voor controle (heb namelijk een maagbandje om mijn overgewicht te bestrijden) Het bleek dat ik in 1 week 5 kilo was aangekomen!! ONVOORSTELBAAR! Een normaal persoon krijgt dat bijna niet voor elkaar, laat staan met een maagbandje. Dus ik kreeg direct te horen dat er iets anders aan de hand was.........de eerste vraag van de arsten: Kun je niet zwanger zijn? Euhhhmmm ja dat zou kunnen. Ze hebben gelijk bloedgeprikt en urine afgenomen (alleen kunnen ze het hcg niet meten, want daar is het te vroeg voor) Dus het wordt nu echt duimen!!

    Sinds vandaag heb ik lage rug klachten, maar ik ben nog aan het herstellen van bekkeninstabiliteit van mijn vorige zwangerschap, dus dat zie ik nog niet als een teken.
     
  2. bengel

    bengel Niet meer actief

    tjeetje ben benieuwd
    mar 5 kg in 1 week, in een prille zwangerschap is wel HEEEEEEEEL veel lijkt me..
    stress je misschien veel op het moment? want dan kom ik wat aan in gewicht...
    succes in ieder geval
     
  3. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Nee gelukkig stress ik niet veel op dit moment....wat ik in een ander topic al aangegeven had is dat ik de laatste dagen wel ontzettende dorst heb, dus logisch heb ik ook meer gedronken heb. Maar dan nog, 5 kilo is abnormaal veel ja. Wel had ik precies hetzelfde bij de zwangerschap bij mijn dochter, maar dan bij 12 weken. Ik heb toen ook 3 maand al met al in het ziekenhuis gelegen met zwangerschapsvergiftiging....maar dat kan ook nog niet in zo'n (evt) vroeg stadium.

    Dus ik kan niets anders doen als afwachten, misschien komt het wel heel ergens anders vandaan....
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee wat raar zeg :( Ik hoop dat het een leuke oorzaak heeft ;) :)
     
  5. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Nou ik ben benieuwd joh! Maar ik heb ook gelezen hier op het forum dat meiden die door het stoppen met de pil aan kwamen... Ik hoop dat het voor jou goed nieuws is in elk geval!
     
  6. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Gelukkig valt deze optie voor mij ook af ;) Ik ben namelijk al 3,5 jaar gestopt met de pil :D
     
  7. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    oww :rolleyes: , nee dan zal dat niet he... hihihih
     
  8. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Haha nee lijkt me niet ;) We blijven hopen dat die 5 kilo uiteindelijk voor een goed doel is.......alleen dat wachten pfff
     
  9. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Goh, ik ben benieuwd! Hoop dat je snel goed nieuws brengt.
     
  10. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    als je ook dorst hebt, en je komt 5 kilo aan in een week... misshcien is er iets mis met je schildklier ??? i dunno...??

    naja laten we hopen dat je gewoon zwanger bent :D
     
  11. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik was ook al 3 kg aangekomen zonder dat ik wist dat ik zwanger was. EN ik heb getest toen ik nog net geen 4 wkn zwanger was. Sommige vrouwen kunnen direkt een aantal kilo's aankomen terwijl ze zelf nog niet eens weten dat ze zwanger zijn. Het lichaam regelt dit dan voor je.
     
  12. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik hoop natuurlijk dat het een zwangerschapskwaaltje is ;) Helaas kan ik niets anders doen als afwachten *zucht*. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 26 kilo aangekomen :confused: Ik let nu natuurlijk wel meer op mijn lichaam als eerder, en het enige op dit moment is misselijkheid, gewichtstoename en meer plassen. Maar goed, het is nog maar de 1e ronde, anders gaan we volgende maand gewoon voor de 2e ronde!

    Trouwens, ik had een vraag gesteld aan de verloskundige....afgelopen vrijdag. Ondertussen heeft ze de nieuwe vragen beantwoord maar de mijne niet....zou het kunnen dat ze er over heen gelezen heeft? Ik wil niet nog een keer dezelfde vraag stellen, vind het zo raar overkomen als ik dat doe..
     
  13. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dat zal wel komen omdat er al antwoord door jezelf is gegeven. Als ze ziet staan dat er al antwoorden zijn kan dat ze erdan overheen heeft gekeken.
    Geef zelf nog een antwoord op je vraag sta je weer boven aan.
     
  14. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Oke ga ik doen! bedankt voor de tip :D
     
  15. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    wanneer mag je weer laten testen???
    want dan kan je je zenuwen nog een beetje bedwingen hahaha
    maar hoop er inderdaad niet te veel op want er kunnen zoveel dingen zijn waarom iemand aankomt...
    maar toch in ieder geval heel veel succes gewenst.
    ik hoop op een positieve ;) uitslag!!!

    groetjes babs
     
  16. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik mag over een week testen.....dus mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld :rolleyes: Maar ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, dan kan het alleen maar meevallen toch ;)
     
  17. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    das waar.... kan dan alleen maar meevallen!
    succes en laat je het even weten?

    groetjes babs
     
  18. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Jazekers laat ik het weten! Nog 6 dagen te gaan.... :D
     
  19. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Is het nu niet een probleem dat je in verwachting bent, met een bandje? Ik weet dat mijn vriendin een ballon had en toen werd gezegd dat zwangerschap niet aan te raden was.

    Sorry als ik te nieuwsgierig en te direct bent!
    Groetjs
    Juut
     
  20. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Nee hoor, dat ben je zeker niet...om eerlijk te zijn had ik die vraag al veel eerder verwacht van iemand ;)

    Maar ik heb deze vraag aan de chirurg gesteld, al voor dat ik het bandje had...het antwoord daarop was dat dat geen enkel probleem hoeft te zijn. Sterker nog, iemand bij mij op de maagbandclub is net bevallen van een prachtige dochter :D
     

Deel Deze Pagina