vreselijke nachtmerries

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door chipje, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben super blij maar ook heel angstig.
    Ik heb sinds een paar dagen vreselijke nachtmerries over dat ik een miskraam krijg bloed dan hevig.
    Alles lijkt ook zo echt droom daarnaast over enge dingen gewoon echt nachtmerries! Wie heeft dit ook gehad en hoort dit erbij?

Daarnaast heb ik een losse vraag morgen gaan wij naar een pretpark dit stond al een tijdje mag ik in atracties als ik nog zo pril ben?

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    die nachtmerries is heel normaal.

je wil niet weten wat ik allemaal gedroomd hebt. (ben zelfs een x midden in het bos bevallen van een draakje)

wat betreft de atracties je bent nu nog zo ontzettend pril zwanger dat het lijkt mij geen kwaad kan.

je kindje zit nu nog helemaal achter je schaambot dus zit goed beschermd. en veel vrouwen weten met deze termijn niet eens dat ze zwanger zijn vaak pas bij 5 of 6 weken.

maar als jij je ergens niet prettig bij voelt zou ik het niet doen

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Herkenbaar!
    heb ook vreselijke nachtmerries gehad pfff.

4. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Haha heb ook van die gekke dromen en nachtmerrie s.. hoort erbij.!

Als het zo kort is mag het wel, maar raden ze beugels die alleen in je buik komen en flinke druk kunnen uitoefenen wel af..
    ik ben toen ook naar walibi geweest met 6 weken.. maar durfde het niet goed aan en ben nergens in geweest behalve de spookhuizen ( frightnight)

Deel Deze Pagina