vreselijke omstandigheden op werk

Discussion in 'Gezondheid' started by Tonneke, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Het klinkt misschien een beetje erg heftig maar het is nu echt zo. Sinds gister zijn alle wc's kapot! we kunnen dus niet naar de wc's omdat deze overstromen. We mogen ook niet naar de wc zonder door te trekken!

de gemeente moet er helemaal bij komen dus vandaag wordt het ook niet opgelost :( :(

Ik wordt hier echt helemaal gek en moet dus even klagen! Mag ik gewoon eisen dat ik naar huis kan gaan? kan echt niet zonder vocht en wc de hele dag

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Jeetje wat vervelend! Ik weet niet of je mag eisen of je naar huis mag en ik weet ook niet hoe mobiel je bent, maar hebben ze geen emmers in de WC ofzo? Dit lijkt me zelfs een probleem, al ben je niet zwanger...
    Is thuiswerken een optie voor je?

3. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Kun je niet afspreken dat je ergens bij de buren (ander bedrijf ofzo) naar de wc kunt? Anders lijkt het me inderdaad wel erg vervelend en zou ik gewoon aangeven dat je het zo echt niet vol kunt houden.

4. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Wij zitten in een soort woonwijk (oud zuid amsterdam) onze buren zijn dus gewoon particulieren en die zijn er overdag niet. Lijkt me ook niet dat we daar mogen. Maar ik ga wel proberen tuis te werken want dat kan wel, maar het probleem is dat niet iedereen weg kan gaan natuurlijk.

Pfffffff ga inderdaad maar iets verzinnen

5. Kaatje1980

Oct 10, 2008
    87
    0
    0
    Jemig, dat kunnen ze toch niet maken, kunnen ze geen dixies ofzo laten komen? Of idd emmers op de wc's of in een bezemhok ofzo. Je mag het toch wel als eerste arbeidsvoorwaarden verwachten dat je kunt plassen! :x

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ik zou me lekker ziek melden als ze niks regelen.... dalijk loop je een blaasontsteking op! als ze te beroerd zijn om dixies te regelen of om een chemisch toillet te plaatsen dan ben jij te beroerd om te werken toch? :)
    je bent wel zwanger.. niks raars aan als je thuis blijft dan... :)

7. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nou de wc's doen het eindelijk weer! Alleen een naar gevolg is dus dat ik een blaasontsteking hebt! Weet niet of dit zo snel kan van vorige week maarja

Share This Page