Hallo allemaal, Ik heb een vraag Ik ben nou net 4 weken en 3 dagen zwanger, maar heb vreselijke ongi krampen, trekken ook af en toe naar me onderrug.. Heb dit nog nooit gehad, ook bij me vorige 2 zwangerschappen heb ik er geen last van gehad. Het maak me een beetje bang! Is dit normaal in het begin van de zwangerschap, ik ben niet misselijk (dat was wel bij me vorige zwangerschappen), heb geen zwangerschapsklachten, het is alleen dat ik ongi pijnen en heb en daarom maak ik me best wel zorgen! Moet ik me nou zorgen maken? Groetjes, Shenny
ik heb het ook in de 4e week gehad. nU af en toe een minuutje ofzo. Volgens gyn kan het geen kwaad zoalng je gene bloed verliest
Dag shenny allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap Zover ik lees en weet is het heel normaal om zulke krampjes te hebben als je zwanger bent, zeker in het begin. En omdat je bij je eerste 2 zwangerschappen dit niet hebt gehad wil dit niets zeggen hoor, want elke zwangerschap kan weer anders zijn Zolang je geen pijn hebt is er geen kwaad, en anders kun je altijd nog je VK bellen die je kan gerust stellen. groetjes