Ik heb het er nog warm van, maar ik kon echt niet meer wachten en net dus een test gedaan. Het resultaat staat in mijn album, wie kijkt mee.... Zwanger of niet? Test is trouwens met een 4,99 test van het kruidvat gedaan.
THX, voor jullie snelle antwoord..... Ben nog steeds stil en heb het errug warm..... Maar geloven doe ik het nog steeds niet. wel lekker dat ik dit meteen ff kan delen! ppffff....zwanger van de 2e...een broertje of zusje voor Bibi...
neem aan dat je die test binnen de afleestijd heb afgelezen. want ik moest ff zo kijken na je bericht en keek in je album en denk dat hoef je echt niet meer te vragen die is harstikke positief. gefeliciteerd geniet ervan
Dank je Madelief. Hopen dat het bij jou ook zover is. Ik voelde het gewoon, eergister al toen ik in bed lag. Gisteravond op rtl5 een romantische komedie zitten kijken, ik heb alleen maar zitten huilen.....
bikkel en marieke dank jullie wel en bikkel geef je mij wat hcgtjes ? hihi.. ik ga zondag een test doen denk ik ik wil nu wel maar heb al wat glazen gedronken heb namelijk ook behoorlijke dorst .. misschien een symtoon hahaha ! en jij marieke weet je al wat meer?
madeliefjuh ik heb er ook nog genoeg zaql ze jou kant op dsturen maar heb je al eerder getest? waren die negatief omdat je al 6 dagen overtijd ben. heb je nog niet getest moet het niet uitmaken dat je heb gedronken aangezien je dan al zolang overtijd ben
hoi bengel! ik heb gister rond half 4 in de middag getest ,, na 10.min als ik in het dag licht stond dus echt bij het raam dan zag je wat maar zoooo licht en onduidelijk dat ik hem beschouw als negatief het is zelf zoo lict dat ik hem met geem mogelijk heid op een fto krijg dn is tie gewoon blanko....maar ik zeg dus wel iets ,,, en nu van daag keek ik er weer op en is nu wel iets duidelijker,,,
ik zou dan morgen nog eens testen je hcg verdubbeld om de 2 dagen het kan zijn dat je hcg gewoon niet zo snel stijgt zou het morgen eens proberen en anders idd zaterdag of zondag.