Zwanger van de 2e, maar bij mijn zus lukt het niet

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Benenjerrys, Sep 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Benenjerrys

Apr 20, 2009
    19
    0
    0
    Zeeland
    Haloo!

Sinds vandaag weet ik dat ik (als alles goed gaat) een tweede kindje krijg! Ik heb meisje van 8 maanden en rond mei volgend jaar dus nog een kindje :). Ben super gelukkig, maar vind het ook heel spannend! Hoe zal dat straks gaan met twee, kan ik wel van nog iemand zooooooooo veel houden als van mijn dochtertje? Ach ja er zijn zoveel mensen met meerdere kinderen, het zal wel goed komen allemaal.

Wat ik wel heel akelig vind is dat mijn zus al een hele tijd aan het proberen is om ook een kindje te krijgen en dit wil maar niet lukken. Ze is nu al met de 5e ivf poging bezig en het gaat steeds mis. Ik vond het al lastig om van ons eerste kindje te vertellen en heb dat al heel snel gedaan, zodat ze aan het idee kon wennen voordat iedereen het wist (de rest heb ik het pas 2 maanden later verteld) Nu weet ik echt niet wanneer ik het ga vertellen. Ik vind het zo akelig dat het maar niet gaat bij haar! Het drukt de pret van de positieve test behoorlijk!:( Iemand ervaring hiermee?

Nou ik ga maar eens iets nuttigs doen want ik zit al de hele dag te zwijmelen....

Groetjes!

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik herken je gevoel......mijn zus heeft welliswaar een dochtertje, maar zij hadden heel graag nog een 2e kindje gewild. Ongeveer tegelijk gingen we allebei voor een 2e kindje, maar zij hebben na verschillende mislukte ivf-pogingen, de hoop voor nog een kindje opgegeven. Hun vertellen dat ik zwanger was van de 2e vond ik niet zo lastig, omdat we er allemaal vanuit gingen dat zij snel zouden volgen. Inmiddels ben ik zwanger van de 3e. Dit weekend gaan we het hun vertellen, heb er de hele week al een knoop van in mn maag.

3. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Allereerst GEFELICITEERD!!

Tja, heel naar dat het bij je zus niet wil lukken. Ik heb geen advies.......wij hadden het geluk dat de IVF wel lukte.
    Mijn zus wil ook heel graag kindjes, zij heeft alleen nooit een partner gevonden om ze mee te krijgen en ze is nu 41 en nu kan het bijna niet meer...
    Zij word toch heel gelukkig van mijn kindje en daar stopt ze alle kinderliefde in........maar het is nooit het zelfde!

Share This Page