niet lekker voelen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sterre01, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    al weken voel ik mij niet fit, enorm moe. Last van hartritmestoornissen (die nog binnen de marge zijn, holter gehad) voel me alsof ik chronisch de griep heb:x
    Bloeddruk is normaal 44-55 / 80/90 en laatst was deze 130/75, volgens gyn natuurlijk prima. M'n ijzer is getest deze was prima 7.1.

Meer dames die zich zo belabberd voelen?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja, hier. 12 weken grens, mijn neus. Sta nog dagelijks over te geven en voel me echt zo slap als een vaatdoek. Alles kost energie, van douchen tot boodschappen doen. Ik sta ook regelmatig uit het niets te trillen op mijn benen. Als ik bijv. even stofzuig gaat mijn hart daarna als een razende te keer.

Ik moet mezelf echt pushen om uit huis te komen, anders zou ik me hele dagen opsluiten (kan van thuis uit werken). Maar of ik me dan beter ga voelen is maar de vraag...

Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen. Misschien heb je echt iets onder de leden? Goed rusten en voor jezelf zorgen.

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Zelfde klachten als jij, kortademig, hartkloppingen, alleen maar moe en snel flauw voelen. Mijn ijzer was 6.9 en ik heb wel ijzerdrankje aangeraden gekregen.
    Neem nu elke dag extra ijzer, maar ook vitamine D en foliumzuur en merk dat ik wel iets beter voel. Verder goed uitrusten en veel hulp vragen!

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik ga ook vitamine D vragen. Denk dat ik echt een tekort heb.

5. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Zelfde klachten en wel een wat lager hb 6.5 maar niet schokkend. Toch is ijzertabletten, extra foliumzuur en floradix hier de truc. Echt een rotgevoel ....

6. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Floradix neem ik al elke dag, vitamine ook. Floradix sinds het begin op aanraden van gyn omdat ik een behoorlijke fluxus heb gehad na de vorige bevalling. Daar zou het niet aan moeten liggen ben ik bang. Het zou wel kunnen komen door de hartritmestoornissen volgens gyn. Heb soms dat ik niet lekker word en op de grond moet gaan zitten🙈 Verweet dat eerst aan m'n hele lage bloeddruk (die ik overigens altijd heb bij niet zwanger)
    Vorige week m'n auto stil moeten zetten omdat ik niet lekker werd in de auto. Probeer nu wel elke dag even te slapen tussen de middag als m'n jongste slaapt, ik trek de dag anders niet. Volgens anderen schijn ik ook erg wit te zijn, bleekjes.

7. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Heb je al bloed laten prikken? Anders zou ik dat zeker even doen..

Deel Deze Pagina