heeft iemand dit gevoel ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door JoHe, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoHe

JoHe Niet meer actief

Ik heb nu sinds een paar dagen een raar gevoelin mijn buik, als ik recht in een stoel zit lijkt het net of mijn buik in de weg zit.
    hoe kan ik dit beter uitleggen: voel het onder bij de broek rand duwen en bij mijn ribben in de buurt.
    heb ook de hele dag honger. dan heb ik net gegeten en een uur later weer honger.
    de hele dag heb ik een misselijk gevoel, zitten enof liggen maakt niet uit. verbeeld ik me dit nou? als het goed is krijg ik morgen de testen met de post thuis gestuurd.

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Testen dus meid! Succes!

3. JoHe

JoHe Niet meer actief

hopelijk heb ik morgen die testen in huis.
    vorige keer was ik 7 dagen overtijd en ongi gekregen. morgen als ik de test in huis heb ga ik gelijk een test doen.

4. JoHe

JoHe Niet meer actief

Vanacht heel erge kramp gehad. maar vanmorgen niets te zien. snap er niks meer van.

5. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Ik zal inderdaad gewoon even afwachten of je die testen morgen in huis krijgt en dan gewoon zo snel mogelijk aan de test slaan. Zo te zien ben je al 15 dagen over tijd! Ppff meid ik hoop het maar voor je!

Laat je het ons morgen wel even weten! (Als je de testen natuurlijk in huis hebt :) )

Ik duim voor je!

Liefst,
    SoSweet

6. JoHe

JoHe Niet meer actief

heb de testen al lang gehad zag net dat het bericht van een week geleden was...heb nu al 3 testen gedaan en allemaal negatief. denk dat ik het vandaag maar een rustig aan doe ik heb een migraine-aanval op komst. gisteren 1 bh kapot gegaan, ze worden me te eng....en mijn borsten zijn steviger dan normaal......

7. JoHe

JoHe Niet meer actief

Dan weer krampen en dan weer niks.....heb migraine en dat heb ik niet meer gehad sinds ik met de pil gestopt ben. is nu al twee dagen. branderige ogen..... voor mij part mag nu mijn ongi weer komen want hier word ik gek van.....snap het gewoon niet meer en word er krank jorum van.

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik zou even langs je huisarts gaan. je bent al ruim overtijd! misschien datb ze een bloedtest kunnen doen ofzo.
    succes meid!

Deel Deze Pagina