Hap bellen meid. Hier moet echt even een dokter naar kijken! Beterschap! Laat je nog even weten hoe het gaat als je het aankan?
Gelijk na de HAP bellen daar zijn ze voor! Je maakt er geen misbruik van, dit zijn toch wel serieuze klachten misschien wel onschuldig maar niet om gewoon maar weg te wuiven. Succes meid.
Ik bedoelde daar de kortademigheid niet mee, ik had haar OP verkeerd gelezen. Ik dacht dat ze schreef dat het zeerder deed als ze inademde, maar nu ik terug lees zie ik dat het er helemaal niet stond. dus een beetje stom van mij.
ik zou met deze klachten ook echt geen 3 dagen wachten, heel raar hoor, hier zouden ze je meteen willen zien..! ik zou als het nu echt niet over gaat en je hebt er al paar dagen last van toch echt wel de HAP bellen...misschien is het niks , misschien wel en dan kan je beter er op tijd bij zijn...!
Goed voor jezelf zorgen meid. Eerst voor jezelf zorgen en dan kun je ook voor anderen zorgen. Hoop dat je gaat bellen
Naar de HAP gaan! Ik had dit ook, behalve dat gevoel in me arm wat jij dan hebt, kon amper inademen alles. Naar de HAP gegaan, bleek mijn spier ontstoken te zijn.... nou joh dat deed verrekte zeer, gelukkig pijnstillers gehad Ze kijken je echt niet zo raar aan hoor, stel er is iets onschuldigs, ja jammer dan, beter dan dat er iets ergs was en je niet gegaan bent.
HAP bellen! Mijn moeder is 3 weken geleden overleden aan een hartinfarct. Zij had precies dezelfde klachten heeft alleen de HAP niet gehaald. Heel verdrietig.... Beter een keer te veel al te weinig bellen!
Naar een dokter en niet wachten. Iemand in mijn omgeving liep maanden met zulke klachten en dit bleek een voorbode op een hartinfarct. Hartstikke jong nog
Ik wilde het ook niet zo stellig zeggen, maar mijn eerdere post was ook vanuit de gedachte hartinfarct. Niet alleen bij vrouwen kan het a-typisch verlopen, bij mannen ook. Bij mijn partner verliep het in april 2012 ook a-typisch, maar wat was ik blij dat ik instinctief al dingen had aangepakt. Ik had hem al de hele dag "volgestopt" met asprine/paracetamol. en toen hij snachts niet echt goed kon liggen heb ik hem rechtop op de bank gezet. Smorgens vroeg heeft hij me gelukkig nog kunnen roepen toen het echt niet goed ging. Hij heeft toen rond half zeven een hartinfarct gehad.... om half acht lag hij al op de OK voor een hartcatheterisatie.... gelukkig heeft hij het overleefd!
Direct de hap bellen. Het kan inderdaad iets anders zijn, zoals het bij mij was, maar neem geen enkel risico. Dan heb je meteen duidelijkheid. Een goede hap laat je komen en maakt een hartfilmpje. Hier bleek het uiteindelijk een reumatische aandoening te zijn van mn borstbeen.
Twinkel star, gecondoleerd. Dat moet een grote schok zijn geweest voor jullie. @ts, ben je nog geweest?
Ik snap dat nooit van huisartsen!!! Ik kan altijd gelijk terecht als het moet. Hoe gaat het ts, ben je naar de hap geweest?