Vreselijke pijn op de borst en pijn tijdens ademhalen

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hap bellen meid. Hier moet echt even een dokter naar kijken!
    Beterschap!

Laat je nog even weten hoe het gaat als je het aankan?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
  3. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Gelijk na de HAP bellen daar zijn ze voor! Je maakt er geen misbruik van, dit zijn toch wel serieuze klachten misschien wel onschuldig maar niet om gewoon maar weg te wuiven. Succes meid.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    En al gebeld ts?

Ik zou hier ook zeker niet mee wachten. Direct bellen!
    Sterkte!

5. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113

Ik bedoelde daar de kortademigheid niet mee, ik had haar OP verkeerd gelezen. Ik dacht dat ze schreef dat het zeerder deed als ze inademde, maar nu ik terug lees zie ik dat het er helemaal niet stond. dus een beetje stom van mij.:)

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ik zou met deze klachten ook echt geen 3 dagen wachten, heel raar hoor, hier zouden ze je meteen willen zien..!

ik zou als het nu echt niet over gaat en je hebt er al paar dagen last van toch echt wel de HAP bellen...misschien is het niks , misschien wel en dan kan je beter er op tijd bij zijn...!

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik heb voor minder de HAP gebeld. Snap niet dat je daar over twijfelt. Huppeke naar de hap.

8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Goed voor jezelf zorgen meid. Eerst voor jezelf zorgen en dan kun je ook voor anderen zorgen.

Hoop dat je gaat bellen

9. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Hier dacht ik ook aan. Dus idd direct HAP bellen en na laten kijken.

10. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Naar de HAP gaan!

Ik had dit ook, behalve dat gevoel in me arm wat jij dan hebt, kon amper inademen alles. Naar de HAP gegaan, bleek mijn spier ontstoken te zijn.... nou joh dat deed verrekte zeer, gelukkig pijnstillers gehad :D

Ze kijken je echt niet zo raar aan hoor, stel er is iets onschuldigs, ja jammer dan, beter dan dat er iets ergs was en je niet gegaan bent.

11. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ga aub naar de HAP, straks val je neer joh! (sorry)
    Maar het klinkt echt niet goed. :)

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

HAP bellen! Mijn moeder is 3 weken geleden overleden aan een hartinfarct. Zij had precies dezelfde klachten heeft alleen de HAP niet gehaald. Heel verdrietig.... Beter een keer te veel al te weinig bellen!

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat erg. En nog maar zo kort geleden! Veel sterkte!

14. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd :(

15. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Naar een dokter en niet wachten. Iemand in mijn omgeving liep maanden met zulke klachten en dit bleek een voorbode op een hartinfarct. Hartstikke jong nog

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik wilde het ook niet zo stellig zeggen, maar mijn eerdere post was ook vanuit de gedachte hartinfarct.
    Niet alleen bij vrouwen kan het a-typisch verlopen, bij mannen ook.

Bij mijn partner verliep het in april 2012 ook a-typisch, maar wat was ik blij dat ik instinctief al dingen had aangepakt. Ik had hem al de hele dag "volgestopt" met asprine/paracetamol. en toen hij snachts niet echt goed kon liggen heb ik hem rechtop op de bank gezet. Smorgens vroeg heeft hij me gelukkig nog kunnen roepen toen het echt niet goed ging. Hij heeft toen rond half zeven een hartinfarct gehad.... om half acht lag hij al op de OK voor een hartcatheterisatie.... gelukkig heeft hij het overleefd!

17. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Direct de hap bellen. Het kan inderdaad iets anders zijn, zoals het bij mij was, maar neem geen enkel risico. Dan heb je meteen duidelijkheid. Een goede hap laat je komen en maakt een hartfilmpje. Hier bleek het uiteindelijk een reumatische aandoening te zijn van mn borstbeen.

18. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Twinkel star, gecondoleerd. Dat moet een grote schok zijn geweest voor jullie.

@ts, ben je nog geweest?

19. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik snap dat nooit van huisartsen!!! Ik kan altijd gelijk terecht als het moet. Hoe gaat het ts, ben je naar de hap geweest?

20. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Twinkle star, gecondoleerd

Deel Deze Pagina