vreselijke pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anitaaaxxx, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

    Anitaaaxxx Fanatiek lid

    12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Goede morgen,

    Sinds vorige week maandag weet ik dat in verwachting ben. Heb al eerder een bbz gehad en misschien maak ik mij daar wel te druk over. In de nacht van 10 op 11 mei heb ik 10 min. heftige buikpijn gehad. Volgende dag was het over. Nergens geen last van tot vannacht.... weer heftige buikpijn en deze keer was het erger. Ben in de badkamer gaan liggen met een warme handdoek op mijn buik.
    Nu is het weer helemaal over en heb weer nergens last van.

    Ik maak me zo'n zorgen. Ik hoop gewoon zooo dat het goed blijft gaan. Verder voel ik me ook heel goed. En heb niks geen bloedverlies gehad. Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo met 7 weken gelukkig. Maar ik hoop dat jullie mij kunnen geruststellen... of niet ....

    In ieder geval alvast bedankt!

    Groetjes,

    Anita
     
  2. guusje27

    guusje27 Fanatiek lid

    16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb ook 2 weken geleden vreselijke krampen gehad. We zaten bi schoonouders toen het begon. We zijn toen naar huis gegaan. Eenmaal in de auto hield ik het niet meer, zulke krampen onderin mijn buik! Thuis ben ik op de bank gaan liggen en een warme kruik tegen mijn buik gelegd. Toen ging het gelukkig wel weer. Daarna geen last meer van gehad. Ik heb al een echo gehad en die was prima!

    Als je je echt zo zorgen maakt, kan je dan niet vragen of de echo eerder mag? Je legt gewoon uit hoe je je voelt. Nee heb je en ja kan je krijgen toch? Ik had de echo met 6 weken en 2 dagen en hebben toen het hartje gezien en gehoord.

    Ik hoop voor je dat alles goed zit!

    Groetjes
     
  3. rianne19

    rianne19 Fanatiek lid

    15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb rond die termijn ook echt vreselijke buikkrampen gehad. Het zal er wel bijhoren. Je baarmoeder word nu opgerekt en volgens mij voel je dat.
     
  4. Anitaaaxxx

    Anitaaaxxx Fanatiek lid

    12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik heb ook mijn vk even gebeld nu net. En die zei hetzelfde als jullie.

    Als ik mij echt heel veel zorgen blijf maken moet ik gewoon even een eerdere afspraak met de gyn maken zei ze.

    Maar deze reacties stellen mij wel gerust voor nu even.

    Ik vond het echt heel eng vannacht.
     
  5. bosbesje

    bosbesje Actief lid

    8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anita,

    ik heb op het moment hetzelfde. Ik had ook al even gereageerd op je topic over te strakke broek. Ik zit nu ook met flinke buikpijn en had gisteren en eergisteravond ineens ook zo'n buikpijn. Het begon steeds vanuit m'n rechterlies. Ben er best wel onzeker over. Denk gelijk aan een bbz of miskraam. Of misschien toch de strakzittende broek of door het zitten?

    Suf toch hè, want ik heb al een zwangerschap meegemaakt en ik weet nog dat ik toen soms ook krampen had. Kan me alleen niet meer herinneren dat het zo heftig was soms.

    Ik hoop dat het allemaal goed zit bij je en dat het door het oprekken van de baarmoeder komt. Dat kan echt pijn geven. En als je je zorgen maakt door je voorgeschiedenis zou ik een vroege echo vragen.

    Groetjes
    Bosbesje
     
  6. Anitaaaxxx

    Anitaaaxxx Fanatiek lid

    12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hey Bosbesje!

    Dank je wel voor jouw reactie. Ben echt super onzeker erover maar het stelt mij gerust dat anderen dit ook hebben. Alleen ik hoop zooo dat het nu een keer goed gaat!

    Ik krijg nu al een vroege echo. Krijg mijn echo volgende week dinsdag (7 weken). Dus dat vind ik wel prima, alleen duurt wachten zo verschrikkelijk lang!
     

Deel Deze Pagina